0
0 Kč
Objednat zboží v košíku
Vyhledávání

Katalog produktů

Anketa
Anketa
Napište nám
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX ver.4
Detailní informace
Výrobce DYNAVOICE
Kód produktu DCHM65
Stránky výrobce Otevřít odkaz
Katalog výrobce Stáhnout PDF
Leták produktu Stáhnout PDF
   
Záruční doba 24 měsíců
Recyklační poplatek
zahrnut v ceně
24 Kč
Jednotka nákupu pár

12 990 Kč
Cena
Nákupní košík
Barevné provedení
Skladové zásoby
Dostupnost na dotaz
Dostupnost skladem
Dostupnost skladem
Koupit jednotek

DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX  ver.4 detail
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX ver.4 detail
DYNAVOICE M65 EX ver. 4 - Domácí kino
DYNAVOICE M65 EX ver. 4 - Domácí kino
DYNAVOICE CHALLENGER M 65  - interier
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 - interier
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 - terminál
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 - terminál
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX - impedance
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX - impedance

Popis produktu
Popis produktu
Dotaz k produktu
Dotaz k produktu
Poslat tip
Poslat tip
Hlídat zboží
Hlídat zboží
Diskuse (151)
Diskuse (151)

DYNAVOICE CHALLANGER M 65 EX.  3pásmové sloupové reprosoustavy s basreflexem. Rigidní ozvučnice obsahuje množství příčných výztuh a je vyrobena 18mm MDF desek. Výškový a středotonové reproduktory jsou odděleny ve zvláštním objemu, aby nedocházelo ke stresování membrán od basových jednotek. Tuhost a kvalitu skříně snadno zjistíte pouhým poklepem. I do tohoto modelu za výbornou cenu se podařilo implementovat  zlacené terminály BI-WIRE s regulací výšek (-2,0,+2,+4 dB)  Použité měniče jsou vyvinuté a vyrobené v Dynavoice.

Měkká kalota textilního výškového reproduktoru zamezuje nežádoucím rezonancím běžných u kovových membrán.

Pokud chcete velký zvuk ikdyž nevlastníte příliš silný zesilovač, jsou Dynavoice Challenger M 65 s citlivostí 93dB  vhodné právě pro Vás ..


 

 Aktuálně nová verze "4" s elegantně zakulacenými rohy již naskladněna !!

Dotaz k produktu DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX ver.4

Dotaz:
Váš telefon:


Váš e-mail:


Opište kód:
 
auriol

Tip na produkt DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX ver.4

Text e-mailu:
Vaše jméno:


Váš e-mail:


Přítelův e-mail:
Hlídat produkt DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX ver.4
Vyplňte prosím e-mail, na který si přejete zaslat upozornění při poklesu ceny nebo naskladnění produktu.
Zrušit zasílání upozornění můžete kdykoliv kliknutím na odkaz v e-mailu nebo po přihlášení v zákaznické části.


06.02.2010 20:24
dotaz!!!!! | od: jarda [xottj@seznam.cz]
dobry den vlastní avr harmon kardon 147 hodili by se bedny k avr jde mi o basy
09.02.2010 00:52
Re: dotaz!!!!! | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud chcete mít "velký" zvuk převážně na rockové nahrávky, mohu kombinaci s harmanem doporučit !
09.02.2010 09:44
dotaz | od: jarda [xottj@seznam.cz]
dobry den děkuji za odpověd spíše poslouchám hip hop a rnb pak film a xbox360 jde mi především o basy .........jak jsou na tom bedny s basy děkuji a odpověd němel jsem možnost bedny slyšet ale jsem pruměrny posluchač
13.02.2010 00:09
Re: dotaz | od: JIŘÍ HOLCNER
Hned bych subwoofer nekupoval, mají basů dostatek ..
09.02.2010 09:47
dotaz | od: jarda [xottj@seznam.cz]
pak přemyšlím o PROSON RUMBLE R-8 váš nazor k těmto bednám!!!!!
10.02.2010 20:29
Re: dotaz | od: JIŘÍ HOLCNER
Rumble R-8 je skvělý rychlý woofer vhodný k regálovým repro ale k těmto Dynavoice M 65 je poddimenzovaný. Potřebujete větší vyzařovací plochu. Vhodný bude model Rumble R-10: http://www.hifionline.cz/reprosoustavy/subwoofery/1656-proson-rumble-r-10 . Samotné M65 mají poměrně vyrovnaný průběh s basy, které jdou kmitočtově hodně hluboko
22.07.2010 20:34
zesilovač | od: lenis
Dobrý den, rádi bychom se zeptali, jestli jsou tyto bedny vhodné do našich prostor (5x4m, trošku nižší strop - cca 2,4m). A co by jste k nim doporučil za zesilovač (s výstupem na případný subwoofer), posloucháme převážně rockovou hudbu. Děkuji za odpověď
23.07.2010 09:45
Re: zesilovač | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, na poslech rockových nahrávek mohu obecně kombinaci 2+1 jen doporučit. Nicméně Challenger M65 jsou na rock výborné repro, takže možná koupi subwooferu zatím odložte až zjistíte, jak se bude zvuk v konkrétní místnosti jevit. Možná nebude woofer potřeba. Pokud ano, mohu doporučit Proson Rumble R8. Pro daný prostor je výkon dostatečný. http://www.hifionline.cz/reprosoustavy/subwoofery/1612-proson-rumble-r-8 Zesilovač bych navrhoval Cambridge Audio CA 550A, který má výstup Pre Out, z kterého můžete případný subwoofer napájet Cinch kabelem. http://www.hifionline.cz/zesilovace/integrovane-zesilovace/1713-cambridge-audio-azur-550a
17.10.2010 12:01
receiver | od: Michal
Dobrý deň, vlastním av receiver yamaha rx-v663, rád by som si zakúpil repro Challenger M 65 RX alebo DF 5, poprípade Proson CONQUEST 6030MKII. Môžete mi odporučiť niektoré, prípadne všetky reprosústavy k môjmu receiveru, rád by som ich využíval len v stereo režime na všetky typy hudby a filmov. Ďakujem za odpoveď
18.10.2010 10:11
Re: receiver | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, osobně bych doporučil právě Challenger M 65 EX pro nejlepší poměr výkon / cena. Nicméně neznám Váš poslechový prostor.. Kdyby bylo umístění problematičtější ( repro v rohu apod. ), pak by možná byla lepší volba Definition DF 6, kde se dají nastavovat vysoké kmitočty a můžete volit mezi předním nebo zadním basreflexem.
15.12.2010 10:03
reciever | od: Čeněk [Saramak@centrum.cz]
Dobrý den, vlastnim YAMAHA RX-797 a chtěl bych se zeptat, zdali jsou DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX vhodné. Děkuji
15.12.2010 16:41
Re: reciever | od: JIŘÍ HOLCNER
Ano, určitě budete spokojený - velký zvuk za pár korun. Vysoký výkon Yamahy určitě 2 basové reproduktory bezproblémově ukočíruje ..
13.01.2011 21:10
Vďaka | od: Michal
Vážený pán Holcner, ďakujem za vyššie uvedenú radu z októbra 2010. Včera som od vás prevzal tieto reprosústavy a musím povedať, že doposiaľ som si zvuk nevychutnával, avšak teraz sa od hudby neviem odtrhnúť, je to neuveriteľná kvalita v danom cenovom segmente. Mimochodom, veľmi si cením váš absolútne ľudský, ústretový prístup a vašu spoločnosť odporúčam všetkým známym. Veľa šťastia v ďalšom napredovaní firmy.
15.02.2011 21:11
hroty | od: Patrik
Dobry den, uvazuji o techto reprobednach a rad bych vedel jake byste doporucovali hroty, pripadne jestli jsou nejake prilozeny? Nejsem si jeste jisty zda poridit i centr a provozovat to jako 2+1, jaky na to mate nazor, ma to vyznam? Polovina hudba, polovina filmy, AV receiver mam yamaha rx-v567, dekuji.
16.02.2011 13:35
Re: hroty | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, hroty nejsou součástí dodávky.. Pokud nebudete repro příliš často přemisťovat, měly by plně postačovat nalepovací hroty Dynavox: http://www.hifionline.cz/hifi-prislusenstvi/1497-dynavox-antirezonancni-hroty . Pokud chcete investici do DK rozložit v čase, centr bych možná hned nekupoval. Zkuste nejprve provozovat se zakázaným centrem v Receiveru. Praxe ukáže, zda-li v režimu Domácího kina budete víc postrádat centr, subwoofer nebo zadní satelity.
03.05.2011 09:43
Reprobedny | od: Muďa Momes
Dobý den,vlastním letitý stereo zesilovač Marantz SR 8100 a k němu používám reprosoustavy QLN Qibic IIF,zvukově jsou tyto soustavy velmi vyvážené a příjemné na poslech.Jediným problémem je jejich vpodstatě malá zatížitelnost tuším 125W,do nedávna nebylo třeba jej naplno využívat.Ale po dokončení mého poslechového obyváčku cca 8x4,jsem začal tohoto výkonu pomalu dosahovat a moc nerad bych těmto bedýnkám udělal nějakou bolístku v podobě usmažené kmitací cívky.Dají se Dynavoice M64EX,přirovnat k těmto soustávám co do přednesu pro žánry:Rock,Funky,Jaz,Pop,Metal.Zbytek řetězce:Matantz SR 8100 2x90W8ohm,2x180W4ohm,CD-Yamaha,LP-MC 500 upravený,oddělovací transformátor 230V/230V 3500W.
05.05.2011 00:25
Re: Reprobedny | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ano, Dynavoice mohu na dané žánry doporučit a pokud Vám vyhovují QLN Qubic II F, měl byste být spokojený. Vyšší citlivost M65 EX také pomůže vyššímu akustickému tlaku při stejném výkonu. U repro nejsou přibaleny hroty, doporučuji pro lepší stabilitu použít tyto konzoly: http://www.hifionline.cz/hifi-prislusenstvi/1297-proson-konzola-pod-reprosoustavu
24.08.2011 15:20
dotaz | od: Petr Andrš [everlas@seznam.cz]
Dobrý den,tyto reprobedny DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX mě zaujaly.mám v plánu koupit si resiever onkyo 509 a zajímá mě,ljestli se tyto bedny k němu hodí.použiti stereo a filmy tak pul napul. a další dotaz,jak hrají,mydlím tím jestli se dají třeba srovnávat s bednamy kolem 15-20tis.děkuji
31.08.2011 03:19
Re: dotaz | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud máte k těmto větším reprosoustavám přiměřený poslechový prostor a vhodně je umístíte, nebude žádný problém i ve srovnání s dražšími repro. Nicméně obecně platí jisté dynamické omezení AV Receiverů, proto doporučuji koupit Receiver alespoň s Pre Out výstupy pro Front Speakers (!) pro případné připojení externího koncového zesilovače nebo intergovaného zesilovače Vincent SV232, 234 a pod.
28.08.2011 14:51
Dotaz | od: Karel V. [kara.van@seznam.cz]
Dobrý den, zvažuji výměnu své staré sestavy Onkyo A-9211 + Magnat Motion 60. Nevím jestli je slabší článek zesilovač, nebo repro. Každopádně pokud budu uvažovat o výměně reprosoustav, líbí se mi právě tyto. Myslíte, že kvalitativní rozdíl bude natolik velký, že se vyplatí do takové výměny investovat?
29.08.2011 14:58
Dotaz znovu | od: Anonym [kara.van@seznam.cz]
Dobrý den, tak ještě jednou se zatrženým checkboxem :-) zvažuji výměnu své staré sestavy Onkyo A-9211 + Magnat Motion 60. Nevím jestli je slabší článek zesilovač, nebo repro. Každopádně pokud budu uvažovat o výměně reprosoustav, líbí se mi právě tyto. Myslíte, že kvalitativní rozdíl bude natolik velký, že se vyplatí do takové výměny investovat?
31.08.2011 03:26
Re: Dotaz znovu | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, rozdíl zvuku proti Magnat Motion 60 je obrovský, nicméně si nejsem jist, jak si Onkyo A-9211 poradí s takto velkými reprosoustavami a jestli nebude mít problém s kontrolou zvuku převážně v basech ..
31.08.2011 10:42
Re: Re: Dotaz znovu | od: Karel V [kara.van@seznam.cz]
Děkuji. S výměnou zesilovače počítám do budoucna taktéž. Zvažuji několik variant (viz dotazy k příslušným produktům): 1) předzesilovač VINCENT SA 31 + Monobloky VINCENT SP 996, 2) VINCENT SV 226MKII a CAMBRIDGE AUDIO AZUR 740A. Co je podle Vás k těmto repro vhodnější volba? (rock, jazz i vážná hudba). Ještě bych možná zvažoval DYNAVOICE DF6 kvůli přednímu bassreflexu. Budou na tom po zvukové stránce podobně?
05.09.2011 11:18
Re: Re: Re: Dotaz znovu | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, Dynavoice DF6 jsou o něco neutrálnější a díky páskovámu výškáči budou i velmi solidně reprodukovat akustickou hudbu. Nevím jak máte velký poslechový prostor a zda-li je nutné jít cestou levnějších vícepásmových reprosoustav, které vyžadují paradoxně dražší zesilovač, než je jejich samotná cena :-(
01.11.2011 01:32
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX a Denon AVR-1906 | od: quak [quak@fanatic.cz]
Dobrý den. Rád bych znal váš názor na kobinaci těchto reprosoustav s uvedeným AV receiverem. Ačkoli bude set využit primárně pro "home cinema", požadavek je, aby v rámci omezení daného AV receiverem, hrály slušně i muziku (Dire Strait, Stones, Pink Floyd atd). Utáhne Denon 1906 při bi-amp zapojení tyto repro nebo bude nutné využít pre-out a doplnit to o nějaký stereo zesilovač? A ještě bych poprosil o srovnání s DYNAVOICE DF5. Děkuji předem...
03.11.2011 10:02
Re: DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX a Denon AVR-1906 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, nemám zrovna pozitivní zkušenosti s AV receivery Denon. Bohužel to mnohdy nezachrání ani koncový zesilovač živeny z Pre Out výstupu. Zvuk je degradován již v samotném AV předzesilovači.. Být na Vašem místě, volil bych jednodušší 2p reprosoustavy a provozoval bych je v režimu 2+1 i na stereo. Tento Denon podobné "velké" bedny prostě neutáhne :-(
13.11.2011 22:35
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX a A/V Receiver Onkyo TX-NR609 | od: Radek H.
Dobrý den, měl bych obdobný dotaz jako kolega nahoře. Jsou tyto repro vhodné k výše uvedenému receiveru? Na první pohled by výkonově měl dostačovat k tomuto repru, ale rád bych znal váš odbornější názor. Předpokládám provoz prvotně na 2.0 s výhledem přidání centru a později monitorů (využití SUBu zatím nepředpokládám, místnost 4x5m). Předem děkuji za vaši reakci.
14.11.2011 09:27
Re: DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX a A/V Receiver Onkyo TX-NR609 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, s receivery Onkyo mám lepší zkušenosti po této stránce.. Pokud nebudete dělat doma diskotéku, neměl by být problém ani po stránce impedance ( Onkyo 6 Ohm / repro 4 Ohm ) díky vysoké citlivosti ..
16.12.2011 14:09
M65EX | od: Muda Momes [azona@email.cz]
Včea mi došli domů,první poslech paráda, oproti QLN jsou soustavy čitelnější, prostě 3p.,musím uznat že ještě nejsou rozehrané,ale i tak posun a vzhledem k ceně je to hooodně doré.Dosti omáčky, můj dotaz směřuje na ucpávky do bazreflexu, jak je použít? Máte s nimi nějaké užitečné rady, co a jak. Předem děkuji
22.12.2011 01:55
doporučení Yamaha/Dynavoice | od: Luboš Janečka [lubos.janecka@cmss-oz.cz]
Dobrý den ,pane Holcner. Měl bych dotaz na to , co byste doporučil k těmto repro za zes.: Yamaha R-S300 nebo Yamaha R-S500 (rozdíl ve výkonu ,jinač stejný) , a zda repro kolem 10.000 - 14.000 je tohle to Vaše doporučení nebo jiné (tak aby sedělo k Yamaha zes.) . Poslouchám rock , metal a filmy . Místnost 4*5 m , subwoofer nechci .
10.01.2012 11:01
Re: doporučení Yamaha/Dynavoice | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, Dynavoice M 65 jsou na rockovou hudbu jak dělané. Mají opravdu velký zvuk.. Na zesilovači nešetřete, přebytek výkonu se kladně podepíše na dynamice a přesnosti zvuku. Se zesilovačem Yamaha R-S500 si bude rozumět dobře.
22.12.2011 02:01
doporučení Yamaha/Dynavoice | od: Anonym
...a ještě dotaz , zda se dá objednat tyto repro ve světlém odstínu (buk ...) , tak jak máte ukázkové foto foto 4 ? Děkuji za odpověď. Janečka
10.01.2012 11:03
Re: doporučení Yamaha/Dynavoice | od: JIŘÍ HOLCNER
Bohužel ne, to je předchozí verze .. Nyní je u verze "EX" přední ozvučnice vždy černá ..
16.01.2012 10:00
Dotaz | od: Muda Momes
Mám nové M 65EX,chtěl bych přidělat nožky,ale v bednách závit není,pokud do nich navrtám otory,nepříjdu o záruku?Nebo nebude možné reklamovat jen skříně a elektronika bude stále podléhat záruce.I vámi uváděné podstavce se zdřejmně šroubují.Předem děkuji za odpověd.
31.01.2012 06:38
Re: Dotaz | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, nezatrhnul jste "Chci odpověď prodavače" takže jsem objevil příspěvek náhodou .. Můžete použít konzoly Proson: http://www.hifionline.cz/hifi-prislusenstvi/1297-proson-konzola-pod-reprosoustavu . O záruku samozřejmě nepříjdete :-)
14.02.2012 11:20
pioneer vsx 521 | od: Anonym
Dobrý den, zaujal mne předchozí dotaz, mám totiž receiver pioneer vsx521 - taky 6 ohm a doporučili mi magnat 2000 (cena skoro stejná jako tyto) ale hodily by se mi spíš tyto dynavoice (jsou užší :-) ) - obě sestavy mají napsáno 4-8 ohm. Děkuji za odpověď.
14.02.2012 13:38
Re: pioneer vsx 521 | od: Eva Holcnerová
Dobrý den, doufám, že byla problematika kompatability impedance vysvětlena ( platí obecně )
14.02.2012 14:07
Re: Re: pioneer vsx 521 | od: Anonym
děkuji pochopila jsem :-)
22.02.2012 06:42
Re: Re: Re: pioneer vsx 521 | od: JIŘÍ HOLCNER
Odpovídal jsem samozřejmě já omylem přihlášený do účtu manželky :-))
23.02.2012 09:30
Volba | od: Hai21 [karel.havlicek@skoda-auto.cz]
Dobrý den, rád bych oživil svou letitou sestavu Technics (rec.SA-AX7/cd SL-PS 670D/mc RS-AZ 6/eq SH-GE 70/repro SB-CS 75 o stojanové repro. Né že by se to nyní nedalo poslouchat, ale .... Poslouchám 2+0, široký záběr stylů (od metalu po elektronickou hudbu) v obýváku 40 qm-pro poslech zabráno tak 27 qm. Rád bych se dostal do 20.000 Kč - tzn. obhlížím DYNAVOICE Challenger M 65 EX, JAMO C407, DYNAVOICE Definition DF6, JBL ES 100, KLIPSCH F-30. Rád bych znal Váš názor i s ohledem na pozdější přechod na Vincenta ("400"). Děkuji
27.02.2012 09:32
Re: Volba | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud počítám s výškou stropu cca 2,6m, jedná se o ozvučení prostoru necelých 16m2. V tomto případě bych raději volil menší model Dynavoice Definition DF5 Link: http://www.hifionline.cz/reprosoustavy/sloupove/1318-dynavoice-df5/ . Zvuk se dá velmi dobře nastavit volbou předního nebo zadního basreflexu a výšky propojkou na terminálu. U modelu M-65EX si můžete nastavit výšky ale má pouze zadní basreflex, kde v menší místnosti může nastat problém s příliš zdůrazněnými basy vlivem rohů místnosti. Zesilovač Vincent SV 400 si poradí se všemi modely ..
27.02.2012 11:09
Re: Re: Volba | od: Hai21 [karel.havlicek@skoda-auto.cz]
Dobrý den děkuji za názor - jen musím poopravit, že zmiňovaný prostor 40 resp. 27 m2 je plocha a ne prostor - tudíž radši asi něco většího? Ještě poslední dotaz-Váš názor na JBL Studio 190? Děkuji
20.03.2012 08:42
Re: Re: Re: Volba | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, OK, v tom případě budou Dynaovice M 65 EX nejlepší volbou .. s JBL Studio 190 nemám poslechovou zkušenost, nicméně jako bývalý konstruktér reprosoustav mohu jen říci, že nemám rád umístění reproduktorů na ozvučnici příliš daleko od sebe. Vznikají tím fázové chyby a navázání jednotlivých pásem nemusí být homogenní ..
15.04.2012 08:05
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX nebo DYNAVOICE DF6 | od: Honza [kames56@seznam.cz]
Dobrý den ,pane Holcner pořád se nemohu rozhodnout,zda koupit tyhle bedny,nebo DF 6.Poslouchám hlavně metal dost nahlas DVD koncerty 5.1+ CD stereo 50 na 50,poslechový prostor 6x5 a výška 3m.Mám av reciever Harman/Kardon AVR 745.Jde mě o to zda stojí navíc vynaložená investice za to,nebo jestli stačí M 65 EX.Poslední dotaz bedny budou umístěny na kratší 5 metrové straně,jaká by měla být ideální vzdálenost od sebe a od stěny,pokud bych koupil M 65,které mají basreflex vzadu?Děkuji za odpověď
16.04.2012 10:06
Re: DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX nebo DYNAVOICE DF6 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ve 30 m2 snad nebude problém repro vhodně umístit. Vzdálenost od zadní stěny v tomto prostoru bude stačit cca 40cm. Umístění volte pokud možno na osu stěny s přihlédnutím na rovnostranný trojúhelník vzhledem k poslechové vzdálenosti. Ideálně cca 0,75m od rohu. Nesnažte se nazvučit za každou cenu celý prostor, spíše optimalizujte zvuk pro ideální poslechové místo. Pro dané podmínky a žánry budou plně postačova Dynavoice M-65EX..
17.04.2012 23:32
Minirecenze_první dojem | od: tomfotograf
Zdravím! Dnes jsem obdržel tyto repro od pan Holznera, tímto děkuji. A teď již malá recenze: Kvalita provedení naprosto nevídaná, úchvatná, bezkonkurenční..... Za tu cenu nekoupíš ani náhodou lepší bedny:-) Pokud budu vyloženě hnidopich, jen jedna jediná (absolutně bezvýznamná) pidizávadička - otřepy na klemách reprosvorek. Ale jelikož jedu BI-AMP, klemy šly stejně ven. První poslech:-(-(-((((( - !!!! Přemýšlel jsem jak to vrátit?!?!?!!!! Ale jen tak jsem to nevzdal.......... nyní: zadky beden od zdi 47cm (blíže zdí duní a mají na basech a nižších středen velice nepříjemné zabarvení), v pravé bedně (je blíže rohu) zacpány všechny čtyři basreflexy (roh místnosti "hrál"), krycí mřížky nasazeny (bez nich mírné kovové zabarvení zvuku). Tyto bedny jsou vyloženě rády v centru pozornosti, sólo v prostoru a chtějí sedět na zemi (ne na podstavci - (mám akusticky plovoucí podlahu - anhydrit + dlažba)). A zvuk? No co ti budu povídat...... Silný, dynamický, přesný - dobrou lokalizací, bez zabarvení,.... prostě absolutní pohádka. A to jsou nové - nerozehrané a ještě ani nemám udělané úpravy akustiky místnosti (včetně extra řešení stropu). Zapojení BI-AMP na receiveru ONKYO TX-NR 809 Po rozehrání, bude-li zájem ještě pisnu:-)
17.04.2012 23:47
Minirecenze_první dojem-P.S. | od: tomfotograf
Ještě doplnění: Hudbu poslouchám samozřejmě v režimu PURE AUDIO (čistě ve stereu). Jsem zapřísáhlý odpůrce mp3. A ještě k podání basů (jak již v jedné odpovědi zmínil pan Holzner) - basy jsou velice pevné a naprosto dostatečné, vůbec bych nedoporučoval (ani v režimu domácího kina) pořizovat subwofer.
04.05.2012 23:37
Porovnání | od: Chegu [chegu1@seznam.cz]
Dobrý den, rád bych se Vás zeptal, zda bych si těmito repro pomohl oproti současným QLN Qubic II? Hraji na CA 640A + 640C. Zajímá mě hlavně porovnání s repro Acoustic Energy Aelite 3, které se dají sehnat za cenu mírně podobnou a nevím, zda ten rozdíl nebude propastný. Velice Vám děkuji za odpověď
04.05.2012 23:38
Re: Porovnání | od: Chegu [chegu1@seznam.cz]
Jen pro doplnění - poslouchám rockovou muziku všeho druhu.
08.05.2012 00:22
Re: Porovnání | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, QLN Qubic II F jsou velmi vděčné reprosoustavy .. Pokud je máte na hrotech, je jejich projev hutný a zároveň přehledný. S CA 640A si rozumí výborně. Dynavoice M 65 EX jsou velké sloupy náročnější na zesilovač. CA 640A bude mít poměrně dost práce tyto sloupy ukočírovat, zvuk bude mít tendenci ke slévání .. AE jsou zvukově trošku ostřejší .. Pokud si hodláte CA 640A ponechat, začal bych zlepšovat zvuk poctivými hroty a kabeláží ať z této sestavy "vytáhnete" maximum ..
09.05.2012 13:34
Re: Re: Porovnání | od: Chegu [chegu1@seznam.cz]
Velice Vám děkuji za odpověď. CA640 bych si chtěl ještě určitě nějakou dobu ponechat, jelikož se jedná o moji první sestavu. V současnosti stojí reprosoustavy na plastových ,,hrotech,, , které byly v dodávce společně s repro. Doporučil byste mi nějaké konkrétní hroty, které by mohly zlepšit projev? Repro budou stát na laminátové plovoucí podlaze. Děkuji
08.06.2012 18:48
Minirecenze_druhý dojem | od: tomfotograf
Pokud mohu, tímto odkazuji na: http://galerie.avmania.e15.cz/showgallery.php?ppuser=92533&cat=500 kde mám malou fotogalerii včetně pokračování recenze (u fotky: samozřejmě BI-AMPing). P.S: Neměnil bych-:)
25.08.2012 08:46
Co vybrat? | od: Igi
Dobrý den, mám AVR Harman Kardon 635 a chci zakoupit sloupové repro, rozhoduji se mezi těmito a Cambridge Audio S70, které byste doporučil? Poslech 60% stereo, zbytek domácí kino, žánrově rock.Rovněž bych pak dokoupil satelity a centr stejné značky. Děkuji
27.08.2012 13:45
Re: Co vybrat? | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, k HK si můžete dovolit tyto dospělejší Dynavoice M65. Mají "větší" zvuk a jsou vhodnější na rock ..
09.09.2012 17:38
dotaz | od: Martin [mcubi@netkosice.sk]
dobrý deň, mám denon 3808, pocuvam rock a jazz, ide mi o celkovú kvalitu zvuku. mam pocit ze moje HECO argon 70 nezvladaju hlboke tony, doporucujete tieto repraky?? dakujem..
10.09.2012 12:25
Re: dotaz | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, co si mám představit pod pojmem "nezvladaju hlboke tony" ? Obávám se, že Argon je náročnější jak na umístění v poslechovém prostoru, tak na zesilovač aby basy ukočíroval ..
02.10.2012 16:21
bassreflexové ucpávky + kabel | od: Anonym
Dobrý den, prosím vás, chtěl bych se zeptat jak je to s bassreflexovími ucpávky?plánuji repra umístit cca 30 cm od stěny, což je určitě nedostačující vzdálonost, tak mě zajímá jak fungují a jak ovlivní kvalitu zvuku, popřípadě jestli vámi nabízené ucpávky tam budot sedět.Ještě bych vás chtěl poprosit o doporučení nějakého levnějšího kvalitního kabelu k těmro reprům.Děkuji mockrát za odpověď.
04.10.2012 06:56
Re: bassreflexové ucpávky + kabel | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ucpávky jsou dvě přibaleny. Pokud by to nestačilo - repro mají 3 zadní basreflexy, můžete použít ucpávky od Prosonu. Kabel doporučuji tento Dynavox: http://www.hifionline.cz/kabely/reproduktorove-kabely/1516-dynavox-repro-kabel-1-5m/
05.02.2013 15:08
Re: Re: bassreflexové ucpávky + kabel | od: Anonym
basreflexy jsou čtyři ne tři! pan Holcner se asi přepsal...
06.02.2013 01:17
Re: Re: Re: bassreflexové ucpávky + kabel | od: JIŘÍ HOLCNER
Psal jsem příspěvek hodně poránu po pamětí :-))
04.10.2012 17:58
kabel | od: Anonym
Dobrý den, prosim vás, jak silné kabeli mám volit k těmto reprům, v případě zapojení na BI-WIRE jak silné na výšky a jak silné na basy.Jak moc ovlivní zvuk bassrefloxové ucpávky??Děkuji...
31.10.2012 18:33
Cambridge 640 R | od: Olda
Cambridge 640 R - Doporučil byste je pro tuto mašinku a prostor 8x5 výška 2,6
05.11.2012 07:13
Re: Cambridge 640 R | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ano doporučit mohu.. Nesnažte se ale nazvučit celý prostor, raději volte umístění repro kolem sedací soupravy ..
21.12.2012 15:04
dotaz | od: Jaroslav Novák
Dobrý den, vlastním reciever Pioneer SC-LX72 a chtěl bych pořídit středový a efektové reproduktory, do budoucna potom i hlavní sloupové. Zaujala mě právě tato značka co se týče poměru výkonu a ceny. Můžete mi prosím poradit, samozřejmě se nebráním i jiné volbě. Chtěl bych nejraději vše z jedné řady. Použití 50/50 film a hudba, přehrávání z gramofonu, multimediálního centra a cd/dvd. Předem děkuji za odpověď.
07.01.2013 10:04
Vhodnost repro k zesilovači | od: Anonym
Dobrý den, Rád bych se informoval jestli je vhodné kombinovat tyto repro s AV zesilovačem Harman Kardon HK 3490? poslouchám dance, rock, metal, soundtracky. Rozměry místnosti cca 4 x 4m, repráky bych chtěl umístnit do rohů. Děkuji
08.01.2013 07:17
dotaz | od: Míra
Dobrý den,prosím Vás bylo by toto repro vhodné k AV recievru Onkyo 414,515 nebo Pioner 922 a nebo Yamaha 473,573.Poslouchám hlavně rock a metal + domací kino.Místnost má 3,6m. x 6m. Repro se my zamlouvá,ale chtěl bych si nechat od Vás poradit s čím to spárovat a nebo volit jinou volbu.Jinde k uvedeným AV recievrum doporučují hlavně repro Jamo,Magnat Děkuji za odpověd a příjemný den
07.02.2013 12:55
CHALLENGER M 65 EX | od: Franta [frantisek.baran@seznam.cz]
Dobrý den.Prosim Vás o radu vlastnim av.receiver YAMAHA RX-V 3800 + repro kabely X SYMPHONY a uvažuji o koupi repro mam v umyslu koupit MAGNAT Quantum nebo CHALLENGER M 65 EX ktere bys te mi z tech to vyrobku doporucil.Posloucham převvazně pop,rock Děkuji
26.02.2013 12:51
Re: CHALLENGER M 65 EX | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, můžete použít oba typy, záleží na vašem hudebním vkusu .. Myslím, že Dynavoice budou mít přehlednější středy a dále nastavení objemu výšek pro konkrétní interiér je také přínosné ..
05.03.2013 08:01
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX | od: DK
Dobry den, chtel bych posunout domaci zvukovou aparaturu o dalsi stupinek vyse.Zatim mam repro set Qaudral Quintas 500+sub Yamaha.Repro mam z 90% na filmy, 10% poslech hudby.Receiver mam Yamaha V-465-Polepsil bych si zvukove s temito sloupy nebo jake jine byste mi doporucil ?...rad bych uvital provedeni v cerne barve.Byla by nutna i obmena receiveru nebo bude dostacujici ? dekuji za info
05.03.2013 13:21
Re: DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, zvuk z Dynavoice M65 EX bude určitě prokreslenější, nicméně neuvádíte velikost pokoje .. Receiver by mohl v 1. fázi zůstat ale výkonější model bude mít nad repro lepší kontrolu ..
05.03.2013 12:23
Dynavoice Challenger M 65 EX k Yamaze RX-V 771? | od: Nenča [petr.nentvich@tiscali.cz]
Dobrý den, po dlouhém hledání, rozmýšlení a úvahách jsem se rozhodl pro tyto bedny kvůli dobrému poměru cena/výkon, ale ještě se chci ujistit, zda jsou vhodné pro AVR Yamaha RX-V 771 a jak daleko musí být od zdi kvůli basreflexu ze zadní strany. Děkuji moc za odpověď
05.03.2013 13:30
Re: Dynavoice Challenger M 65 EX k Yamaze RX-V 771? | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, k Vašemu modelu Yamahy budou reprobedny dobrým parťákem. Od zadní stěny doporučuji odstup cca 30 - 60 cm v závislosti na akustických podmínkách místnosti - čím blíže ke zdi, tím více nejnižších basů.
05.03.2013 14:23
Re: Re: Dynavoice Challenger M 65 EX k Yamaze RX-V 771? | od: Nenča [petr.nentvich@tiscali.cz]
Děkuji za odpověď a jak je to tedy s tou impedancí, v návodu Yamahy je, že je 8 ohm, nechá se přepnout na 6 ohm a při nich lze použít i 4 ohm sloupy při sestavě 5.0 a 5.1, ale ty ostatní už musí být 6 ohm a více. S těmito reprobednami by neměl být problém ohledně tohoto, když u nich píšou 4-8 ohm, chápu to dobře, nebo mi to prosím vysvětlete více laicky. Děkuji moc
05.03.2013 17:50
Re: Re: Re: Dynavoice Challenger M 65 EX k Yamaze RX-V 771? | od: Denkez [denkez@volny.cz]
Není pravda, že Yamaha RX-V 771 je určena pro jmenovitou impedanci beden jen 8 ohm. V jejím manuálu stojí, že po přepnutí na položku 6 ohm je možné pro přední bedny použít 4 a víc ohm bedny. Pokud je na bednách uveden údaj 4 - 8 ohm, tak to znamená, že tyto bedny je možné provozovat ve spojení s 8 až 4 ohm výstupem zesilovače. Taková bedna je ve skutečnosti alespoň 8 ohm nebo spíše 6 ohm.
05.03.2013 18:40
Re: Re: Re: Re: Dynavoice Challenger M 65 EX k Yamaze RX-V 771? | od: Nenča [petr.nentvich@tiscali.cz]
Takze tyhle predky muzu pouzit uplne v pohode,ale ostatni musi byt min 6 ohm,aby nedoslo k poskozeni zesilovace?Pak muze byt rcv nastaven jak na 6,tak i 8 ohm,je to tak?Radsi si necham poradit,nez neco zmarim.
06.03.2013 12:38
Re: Re: Re: Re: Re: Dynavoice Challenger M 65 EX k Yamaze RX-V 771? | od: Denkez [denkez@volny.cz]
Impedanci surroudů a centru neřeš. Tím, že výrobce stanoví jistá omezení jen pro přední bedny, říká nepřímo, že u ostatních, vzhledem k velikosti vyzařovaného výkonu v těchto kanálech, nejsou jejich zesilovače nijak ohrožené.
06.06.2013 00:04
Re: Re: Re: Re: Re: Dynavoice Challenger M 65 EX k Yamaze RX-V 771? | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, omlouvám se za pozdní reakci :-( Zesilovač nastavíte pouze na 6 Ohm pro všechny kanály.. Impedance jak hlavních, tak efektových reprosoustav Dynavoice je rozumná a nijak výrazně neklesá.
06.03.2013 13:57
Re: Re: Re: Dynavoice Challenger M 65 EX k Yamaze RX-V 771? | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, impedanci reprosoustav jsem raději změřil a graf přidal mezi obrázky. Receiver přepněte na 6 Ohm a můžete tyto reprosoustavy klidně použít, jelikož impedance padá pod 4 Ohmy pouze v oblasti 1 oktávy. Zbytek proůběhu leží vysoko nad 5 Ohm, takže nemusíte mít obavu. Efektové reproduktory ( Centr a Surroundy ) můžete použít k Vašemu AVR také bez obav - mají střední impedanci cca 6 Ohm a navíc výkonově nebudou tyto kanály příliš využívány .. S Yamahou mám dobré zkušenosti - s nižší impedancí reprosoustav nebývá problém ..
06.03.2013 15:22
Re: Re: Re: Re: Dynavoice Challenger M 65 EX k Yamaze RX-V 771? | od: Nenča [petr.nentvich@tiscali.cz]
Ok, děkuji moc za Váš čas a vysvětlení.
03.04.2013 11:16
dotaz | od: Lubomir [denny1912@seznam.cz]
Dobrý den,mám na Vas takový dotaz.Zatím vlastním repro magnat supreme 2000 ale nejsem moc spokojen co se týče zvuku.Proto hledám neaké řešeni.Vlastním av Marantz 5004,a hledám k němu neaké repro.Nezáleži či to je,sloupové nebo regálové.Potřebuji to na filmy a muziku.Občas chci repru i přidat volume,tak aby to trošku i hralo.Potřebuji to do místnosti 22 m2.Repro schánim do 15000 kč,a tady to repro se mi docela zamlouvá děkuji
03.04.2013 13:08
Re: dotaz | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, co Vám nyní v reprodukci chybí nebo naopak přebývá ?
03.04.2013 13:41
dotaz | od: Lubomir [denny1912@seznam.cz]
Dobry den,nevim či je to receiverem ale určitě vyšky,snažil jsem to i nastavit na av ale pořád mi tam chybí,anebo to zkusit doplnit centerm?děkuji
03.04.2013 13:52
Re: dotaz | od: JIŘÍ HOLCNER
Tak pokud Vám zvuk prostě připadá zahuhlaný bez detailu, bude asi nejlepší reproduktory opravdu vyměnit. Částečně to může být způsobeno i samotným AV Receiverem ale na ten můžeme časem připojit stereo zesilovač díky Pre Out výstupu. Výhodou M-65 také je, že výšky můžete přidávat nebo ubírat bez nežádoucího vlivu na podání prostorovosti ..
03.04.2013 14:22
dotaz | od: Lubomir [denny1912@seznam.cz]
Děkuji,myslite že tady ti repro budou k av vhodny?Máte neakou zkušenost s av marantz?Anebo by jste mi doporučil koupi jiného,počitám tak s cenou do 12000 kč
03.04.2013 14:32
Re: dotaz | od: JIŘÍ HOLCNER
Myslím, že záměna reprosoustav rozhodně stojí za vyzkoušení .. V nejhorším případě zboží vrátíte a pobavíme se o jiném AVR nebo kombinaci se zesilovačem ..
24.04.2013 09:50
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX | od: Anonym
Dobrý den, mám receiver Pioneer VSX 1015 a chtěl bych se zeptat, zda se k němu hodí repro DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX. Místnost cca 25 m2, poslouchám rock. Děkuji za odpověď
29.04.2013 16:56
Re: DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, výrobce u Receiveru udává zátěž do 8 Ohm .. Nicméně, pokud nebudete pořádat diskotéky a bydlíte v činžovním domě se sousedy, nemusíte se nižší impedance obávat. Z grafu vidíte, že minimum kolem 200 Hz není nijak dramatické a leží na hodnotě 3,6 Ohm. Někteří výrobci reprosoustav takový průběh považují za 8 Ohmový :-) Například francouzský Focal u svých nových Chorus 726 udává 8 Ohm s minimem 2,9 Ohm (!) http://www.focal.com/de/chorus-700/401-chorus-726-3544056691074.html
10.06.2013 10:08
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX a denon avr-2113 | od: Anonym
Budou tyto repro dobre k denon avr-2113? 5.0, poslechovy prostor 5x4 v mistnosti 5x8. Prevazne na filmy a hudba vsech zanru v pomeru 70:30, ne nijak hlasity poslech.
10.06.2013 17:43
Re: DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX a denon avr-2113 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, reprosoustavy jsou do místnosti 40m2 k AVR vhodné, ale pokud chcete mít příjemný poslech převážně při tichém poslechu, doporučil bych Vám do vašich poslechových podmínek spíše regálové repro s páskovým reproduktorem, které "vytáhne" z AVR maximum detailnosti, posílené Subwooferem. Zvuk si budete moci v prostoru lépe nastavit tak, aby zněl příjemně na místě poslechu a AVR nebude mít problém malé regálovky ukočírovat. Doporučený komplet - Aurum Cantus Leisure 2SE mkII a Subwoofer Proson Rumble 10. Sestavu lze u nás ve studiu poslechnout i na Váš AVR. Pokud byste však na Challenger M65 trval, můžete ji po tech. stránce bez problému použít .. V tomto případě bych volil Bi-Amp propojení, který tento Denon umožňuje ..
11.06.2013 09:03
Re: Re: DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX a denon avr-2113 | od: Anonym
Děkuji za radu, ale bohužel, po doplnění na 5.1 bych byl hooodně nad rozpočtem. Nicméně challengery mám již doma a tento týden je odzkouším. bi-amping určitě bude
28.06.2013 21:00
Re: Re: Re: DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX a denon avr-2113 | od: lukasho
kdyby nekoho zajimalo, denon mi zlobil s tv, tak jsem ho vratil a poridil yamahu 673 a byl jsem dost prekvapenej! zvuk ozil, ma dynamiku a riz a pritom je reprodukovan jakoby s lehkosti. denon byl fadni, takovej sterilni... samozrejme se bavime o zvuku s challengerama :)
16.06.2013 14:40
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX nebo DLS R55 | od: Anonym
Dobrý den, má smysl investice do DLS R55 ? Jsou opravdu o tolik lepší, o kolik jsou dražší než M 65 EX? Žánr rock. Děkuji.
27.06.2013 14:32
DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX nebo DLS R55 | od: mix [mix1@email.cz]
27. 06. 2013 Díky moc, od Vás se toho asi dozvím hodně....
29.06.2013 08:04
Re: DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX nebo DLS R55 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, nezaškrtl jste, že požadujete moji odpověď, takový dotaz mi nepříjde .. DLS mají přírodní třešňovou dýhu a jsou také velmi vhodné na rockové nahrávky ..
29.07.2013 20:00
Dynavoice Challenger M 65EX + Marantz PM 43 | od: LCI [cisar.lubos@tiscali.cz]
Dobrý den, chtěl bych posunout svoje vybavení, prvně bych repro, v dalším pak AV. Poslechová místnost 7.5 x 4.5m, repro na kratší straně. Z 80% preferuji stereo poslech, kino spíše hudební. Další variantou ještě přemýšlím Dynavoice DF 6. Poslech hlavně hard rock, metal. Pokud mi navrhnete vhodnou sestavu. Děkuji
30.07.2013 15:16
Re: Dynavoice Challenger M 65EX + Marantz PM 43 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, tyto starší Marantz zesilovač mám zafixované jako příjemně znějící - ve spojení s těmito repro problémy neočekávám .. Dalším krokem bude AVR - jednoznačně doporučuji zvolit Cambridge Audio. Pokud nebudete doma pořádat diskotéky, vše zvládne i Azur 351R http://www.hifionline.cz/av-receivery/1852-cambridge-audio-azur-351r/.
02.08.2013 10:17
Re: Re: Dynavoice Challenger M 65EX + Marantz PM 43 | od: LCI [cisar.lubos@tiscali.cz]
.8.Díky. Ještě uvažuji DF 6. Je možné porovnat tyto soustavy ve vaší poslechovce? Jestli máte oba dva vystaveny, a je možné sebou vzít svého Marantze, popř. vyzkoušet s vámi doporučovanými AV. Přijedu a jeden pár odvezu, jsem rozhodnut. (9.8. mám narozeniny a mám svolení se odměnit). Díky
05.08.2013 16:39
Re: Re: Re: Dynavoice Challenger M 65EX + Marantz PM 43 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, momentálně jsou Dynavoice M65 a DF6 skladem v černé barvě. Pokud chcete přijet, vybalím oba páry na poslech - nyní jsou zabaleny ve skladě. Zesilovač si vezměte určitě s sebou .. Schůzku nutné dohodnout předem telefonicky. Děkuji za pochopení
25.08.2013 20:29
Dynavoice Challenger M 65EX - TEAC A-R650 | od: Anonym
Zdravím Vás a prosím o názor : klasické propojení A spk. BI-WI A+B spk.v ohmovém i výkonovém vztahu. Děkuji Vám.....
26.08.2013 11:28
Re: Dynavoice Challenger M 65EX - TEAC A-R650 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, reprosoustavy můžete provozovat v režimu A+B zcela bez obav. Impedanční zátěž se rozdělí mezi výstupy "A" a "B". K přetěžování zesilovače nedojde. Rozdělením ulehčíte výstupním relélé a vyjádření prostoru bude lepší ..
25.08.2013 20:59
Dynavoice Challenger M 65EX | od: pepa
Dynavoice Challenger M 65EX + TEAC A-R650. Ohmově a výkonově a to i při BI-WI A-B spk.Jak by to připadlo zvukově Vám? Místnost cca 3.5 x 6m,v2.90. Děkuji Vám.
26.08.2013 11:30
Re: Dynavoice Challenger M 65EX | od: JIŘÍ HOLCNER
V místnosti 3,5 x 6m bych umístil repro na delší stranu pokoje, budete mít větší odstup od rohů místnosti ..
16.10.2013 12:01
Dynavoice Challenger M 65EX | od: Anonym
Dobry den. Mam tuhle represoustavu a chtel bych si prikoupit subwoofer. Mam AV Reciever YAMAHA HTR-4065 kde je 1x vystup na subwoofer. Tak se chci zeptat jaky by jste mi doporucili? Protoze nevim jaky subwoofer lze pripojit kdyz na zesilovaci je jeden vystup. Popr. jakym kabelem? Dekuji.
16.10.2013 12:24
Re: Dynavoice Challenger M 65EX | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, vzhledem k velikosti reprosoustav, doporučuji Subwoofer s 10ti palcovou mebránou. Vhodný by mohl být například Rumble 10: http://www.hifionline.cz/reprosoustavy/subwoofery/1656-proson-rumble-r-10 . Subwoofer připojíte pouze jedním kabelem do levého kanálu, který je k tomuto určen, žádnou rozdvojku nepotřebujete. Kabel může být tento: http://www.hifionline.cz/kabely/woofer-kabely/1283-proson-subwoofer-kabel-3m/
26.12.2013 14:58
dotaz | od: Jirka [jirkaozzyhosek@seznam.cz]
dobrý den je vhodný k těmto bednám onkyo nr525 díky
31.12.2013 09:17
Re: dotaz | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, nemám tuto konkrétní kombinaci s Onkyem naposlouchanou. Dynavoice hraje neuvěřitelně s Yamahou RX-V475. LINK: http://www.hifionline.cz/av-receivery/1835-av-receiver-yamaha-rx-v475/
31.12.2013 11:59
dotaz | od: Jirka [jirkaozzyhosek@seznam.cz]
dobrý ještě jeden dotaz doporučil byste mi tyto bedny nebo jamo 606 nebo jiné pslech rocku díky moc
26.02.2014 15:40
Re: dotaz | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, Dynavoice M-65 jsou na poslech rocku takřka ideální .. Na kabelech nešetřete a pořiďte si hotové reprokabely od Dynavoxu : http://www.hifionline.cz/kabely/reproduktorove-kabely/1516-dynavox-repro-kabel-1-5m/ Dvoulinky mají tendenci rozmazávat detaily a zvuk se pak slívá ..
03.01.2014 08:59
dotaz | od: Jirka [jirkaozzyhosek@seznam.cz]
jaké kabely a konektory k těmto bednám díky
22.01.2014 13:36
Re: dotaz | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, já doporučuji tyto: http://www.hifionline.cz/kabely/reproduktorove-kabely/1516-dynavox-repro-kabel-1-5m/ ale to už jsem určitě psal ..
27.01.2014 13:46
dynavoice challenger 65 s onkyom tx nr 626 | od: milan [mustybaci@azet.sk]
Zdravim chcem si kupit tieto repro len ma zaujima ci bude moj avr dostacujuci onkyotx nr 626
27.01.2014 16:04
Re: dynavoice challenger 65 s onkyom tx nr 626 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, z hlediska impedance AVR můžete použít ..
30.01.2014 23:53
Re: Re: dynavoice challenger 65 s onkyom tx nr 626 | od: milan [mustybaci@azet.sk]
ďakujem pekne za odpoveď ale mňa by skôr zaujímalo či bude tých 100 wattov výkonu stacit ja so uplny laik. alebo mam kupit nieco ine poradte co by bolo idealne vdaka
03.02.2014 22:17
Re: Re: Re: dynavoice challenger 65 s onkyom tx nr 626 | od: JIŘÍ HOLCNER
Vzhledem k tomu, že mají reprosoustavy poměrně vysokou citlivost, bude udaný výkon zesilovače postačovat .. Kvalita zvuku však není jen o výkonu a jak víte, Onkyo neprodáváme ..
04.04.2014 21:26
Yahaha HTR-4066 | od: Anonym [xxxflower@seznam.cz]
Dobry den, mam tyto reprobedny objednane...Zajima me, jestli moje Yamaha HTR 4066 bude dostacujici. Dekuji
07.04.2014 10:18
Re: Yahaha HTR-4066 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, tento model neprodáváme, takže jej nemám naposlouchaný ..
14.05.2014 14:30
reciver pioneer vsx-527 | od: Tuma [matestuma10@gmail.com]
Dobrý den, budou tyto repro vhodné v kombinaci s reciverem Pioneer vsx-527 ? jde mi oředevším o poslech muziky. Děkuji za odpověď.
14.05.2014 16:45
Re: reciver pioneer vsx-527 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, repro máme otestované s Yamahou RX-V475 s kterou hrají výborně.. Pokud již máte Pioeer, po technické stránce problémy neočekávám. V německém magazínu Heimkino Pioneer zatěžovali na 4 Ohmy až na 136W bez problémů ..
28.05.2014 14:14
65 ex / DF5 / DF6 | od: Q [bbb@aaa.com]
Dobry den, mal by som zaujem o repro v tejto cenovej relacii. Zaner Pop, Dance, obcas hip-hop, country. Miestnost je cca 4x6,5. Puzitie hudba:filmy 70:30. Receiver Yamaha 473/475. Rozlozenie miestnisti je trocha osemetne. Repro bude v strede dlhsej strany pri TV. Pohybujem sa po miestnosti, teda nebudem pocuvat casto z jedneho miesta, casto som pri PC v rohu. Neviem ako je to s bassreflexom, reproduktory budu z vnutornej strany pri TV stoliku, ktory je z dreva, je tvaru kvadra, teda ma vsetky steny vyplnene, z vonkajsej strany je priestoru dost. Za sebou budu mat priestor cca 40-50cm. Za lavym reproduktorom je stena + radiaror, za pravym je steda + sklenene dvere von. Prikladam link na obrazok rozmiestnenia nabytku: http://s17.postimg.org/89b73n9vj/image.png Vopred dakujem za rady.
29.05.2014 09:58
Re: 65 ex / DF5 / DF6 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, doporučil bych do vašeho prostoru spíše subtilnější model Dynavoice DF 5. Umístěním reprosoustav bíže k sobě, se energie basu bude spíše zesilovat .. S Yamahou RX-V 475 hrají výborně. Doporučené kabely zde: http://www.hifionline.cz/kabely/reproduktorove-kabely/1516-dynavox-repro-kabel-1-5m/
29.05.2014 13:47
Re: Re: 65 ex / DF5 / DF6 | od: Q [bbb@aaa.com]
Ďakujem za odpoveď. Stolík na ktorom je TV + avr... má rozpätie 160cm, teda reproduktory budú myslím dosť daleko od seba. V čom sú viac vhodné DF5 oproti 65 ex? Či sú iba vhodnejšie pre miestnosť a rozmiestnenie nábytku ako som uviedol? Hudobné žánre, ktoré preferujem sú pop, dance. Ďakujem, rád si dám poradiť. :)
29.05.2014 15:34
Re: Re: Re: 65 ex / DF5 / DF6 | od: JIŘÍ HOLCNER
Ano, vzhledem k tomu, že budou reprosoustavy od sebe cca 1,6m, bude vhodnější menší model DF5. Uvedené žánry budou OK. Proti testované verzi mají nyní DF5 basreflex i vzadu a basů je opravdu dostatek :-)
02.07.2014 18:53
Sony STR DB 930QS | od: Leoš
Prosím hodí se k tomuto rec. více 65ex nebo df6? Místnost 4 rkát 5m.Děkuji
03.07.2014 13:30
Re: Sony STR DB 930QS | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, nemám bohužel s AVR Sony odzkoušeno. K lacinějším AVR doporučuji i ve stereu kombinaci 2+1. Například menší Dynavoice DF5 a subwoofer Rumble 8 ( do paneláku ) http://www.hifionline.cz/reprosoustavy/subwoofery/1612-proson-rumble-r-8/ nebo Ruble 10 ( do RD ).
01.02.2015 16:18
Velikost místnosti | od: Michal
Dobrý den, rád bych repro k nové tv a řítím se defacto do něčeho o něčem absolutně nic netuším, takže bych Vás chtěl tímto požádat o následující rady : 1, Místnost je velká 17m čtverečních,cihla. Repro bude vzdálené maximálně 25 cm před stěnou. Mám v tom hledat problém? 2, Podlaha jsou klasické parkety a na nich koberec s filcem.Je třeba hrotů nebo podstavce s hroty? 3,Bude dostačovat na bedny M 65 EX : YAMAHA RX-V377 ?? Eventuálně jaký jiný AVR do 8.000,- Děkuji
03.02.2015 13:11
Re: Velikost místnosti | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, aby se docílilo v poslechovém prostoru vyrovnaného zvuku, měly by reprosoustavy reflektovat velikost pokoje. Do 17m2 Vám bude plně postačovat maximálně model Dynavoice Magic 6. http://www.hifionline.cz/reprosoustavy/sloupove/1831-dynavoice-magic-f6-ex-ver-3/ Nehledě na to, že AVR nebude mít tolik práce s ukočírováním velkých reprososutav. Zda-li budete potřebovat antirezonanční hroty, či nikoliv, záleží spíše na skladbě podlahy jako takové. Pokud budete mít pocit, že se podlahou basy šíří a zvuk není díky tomuto jevu čistý, můžete přikoupit antirezonanční hroty, které přenos vibrací do podlahy omezí .. Vzhledem k velikosti prostoru a k tomu, že tento AVR od Yamahy má koncový stupeň sestaven z výkonových tranzistorů a ne z integrovaného konce, mohu AVR doporučit. Finanční rezervu vložte do slušné kabeláže ..
24.02.2015 11:09
NuForce DDA-100 | od: Anonym [zewlaak@gmail.com]
Dobry den, uvazuji o koupi techto repro a rad bych se zeptal, jestli jsou vhodne v kombinaci s NuForce DDA-100. Predem dekuji za odpoved.
24.02.2015 13:08
Re: NuForce DDA-100 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, v testu na NuForce jsem se dočetl, že vyžaduje repro s vyšší citlivostí, což by jsme splnili, a má tendenci k ostřejšímu zvuku středovýšek, což byste mohl řešit útlumem přímo na reprobedně. Takže když to shrneme, mělo by to spolu šlapat ;-)
25.02.2015 09:57
Re: Re: NuForce DDA-100 | od: Honza [zewlaak@gmail.com]
Dobry den, dekuji za rychlou odpoved. Mel bych jeste doplnujici dotaz: zjistoval jsem si jeste dispozice poslechove mistnosti (cca 33m) a bohuzel zjistil, ze si nemuzu tyto reproduktory kvuli jejich hloubce dovolit dat od steny dale nez 20cm. Da se toto resit ucpanim spodnich bassreflexu, nebo je vhodnejsi jina sestava, napr. DF-5 (kvuli bassreflexu vpredu)? U mensich repro jako jsou Magic F5 si nejsem jisty basy, protoze se bude jednat o 2.0 sestavu bez moznosti rozsireni o subwoofer.
25.02.2015 15:00
Re: Re: Re: NuForce DDA-100 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, přesně tak, pokud byste měl pocit nadměrně zesíleného basu, tak si můžete pohrát z ucpávkami - vrchní basreflex má menší zisk - spodní větší. Vzhledem k poměrně velkému prostoru si ale nemyslím, že by měl být s basy problém - velký prostor je pojme ..
23.05.2015 22:02
Canton LE 109 vs. Challenger M65 EX | od: blizard0909
Dobrý den, po přečtení pár recenzí přemýšlím o koupi těchto repro. Do teď mám ke svému Onkyu TX-SR706 Canton LE 109. Zvukově je to špička, ale Cantony chci dát pryč, nehodí se do interiéru a mám už je naposlouchané a jde mi o to, abych si koupí M65 EX příliš nepohoršil, co se kvality zvuku (sterea) týče. Chtěl bych znát Váš názor, budou-li tyto repro s Cantonama srovnatelné. Jinak jsou M65 EX moc pěkné! Děkuji Vám za odpověď.
26.05.2015 11:03
Re: Canton LE 109 vs. Challenger M65 EX | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, musím vás upozornit, že Dynavoice M-65EX mají podstatně více hlubokých basů, než jmenované Cantony, které mají těžiště basů posazené kolem 100 Hz a je otázka, jestlí více basů kolem 30 - 40 Hz pojme váš poslechový prostor. Pokud vám nyní vyhovuje přední basreflex, doporučil bych vám, aby jste u této koncepce zůstal ..
23.05.2015 22:24
Canton LE 109 vs. Challenger M65 EX | od: blizard0909
Ještě doplňující otázka. V druhé místnosti mám ještě Pioneer VSX - 817 s udávaným výkonem 110 W (20 Hz to 20 kHz, THD 0.2 %, 8 Ω). Uživil by tento Pioneer M65 EX při bi-amping zapojení? Impedanci neřeším - mám vyzkoušeno. Děkuji.
26.05.2015 11:17
Re: Canton LE 109 vs. Challenger M65 EX | od: JIŘÍ HOLCNER
Vždycky mě pobaví, když vidím na nějakém zesilovači doporučenou impedanci reproduktorů 8 ~ 16 Ohmů .. Osobně jsem se v hifi branži se žádnými 16ti Ohmovými repro za posledních 20 let nesetkal. Pokud již takový zesilovač máte a podporuje rozdělení výstupů na Bi-Amp , tak toto připojení mohu jen doporučit - odlehčíte tak jednotlivým výkonovým kanálům. Dynavoice M-65EX mají vysokou citlivost, takže k jejich vybuzení stačí i zesilovač s nižším výkonem ..
26.12.2015 10:42
Vhodný AVR Onkyo TX-NR737? | od: Jdee [jdee@post.cz]
Dobrý den, chtěl jsem se prosím zeptat, jestli je pro tyto reprobedny vhodný AVR Onkyo TX-NR737?
26.12.2015 12:06
Re: Vhodný AVR Onkyo TX-NR737? | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ano - mohu doporučit .. Tedy za předpokladu, že nemáte pokoj 12m2 ;-)
07.01.2016 11:56
Zasílání reprobeden | od: Radek P. [blizard0909@seznam.cz]
Dobrý den, chci se zeptat jaké máte zkušenosti s odesílání reprobeden PPLkou nebo poštou.Jak časté je poničení zboží? Nemusím se bát nechat si repráky poslat? Nebudu potom zdlouhavě řešit reklamaci při případném poničení? Kdo mi repráky přinese až do bytu, když váží jednen reprák třeba 30 kilogramů? Děkuji za odpověď. Radek P.
07.01.2016 12:22
Re: Zasílání reprobeden | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, objemnější reproduktory ( například i tyto ) posíláme paletovou přepravou. Případné vynesení do patra je na individuální dohodě s řidičem ..
29.01.2016 16:51
ONKYO TX-7440 | od: milan [milanosicka@email.cz]
Přeji krásný dobrý den. Chtěl bych se Vás prosím zeptat. Vlastním receiver ONKYO TX-7440,byl by tento aparát vhodný k těmto reprosoustavám Challenger M65? Jako cd přehrávač mám cd dvd DENON-1930. Poslouchám převážně heavy metal a jeho i tvrdší odnože jako death,black metal. A ještě bych se prosím zeptal jaký je dopad toho,že reprobedny se zadním basreflexem jsou postaveny blízko zdi,a jak moc se zvuk změní pokud se basreflex ucpe? Předem Vám moc děkuju.
08.02.2016 12:01
Re: ONKYO TX-7440 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, zřejmě se jedná o velmi starý AVR .. Asi bych k němu doporučil menší reproduktory .. Umístění reproduktorů blíže zadní zdi zesílý basovou složku. Ucpáním basreflexu ovlivníte zisk na nejnižších kmitočtech.
30.03.2016 11:50
Denon DRA-700 | od: Jiří Prajer [praja@atlas.cz]
Dobrý den, vlastním Denon DRA-700, jsou k němu tyto repro vhodné? Poslouchám převážně jazz. Děkuji, Prajer
30.03.2016 13:57
Re: Denon DRA-700 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud máte pro takto rozměrné reproduktory odpovídající prostor, můžete samozřejmě použít ..
16.04.2016 08:50
Yamaha A-S501 | od: Anonym
Dobrý den, budou tyto reproduktory vhodné v kombinaci s Yamahou A-S501. Místnost 4x5 m, rocková hudba. Díky
18.04.2016 16:22
Re: Yamaha A-S501 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ano, na rockovou hudbu jsou myslím ideální .. Mějte však na paměti, že takto rozměrné reproduktory by měly mít kolem sebe více prostoru ..
26.05.2016 07:57
Denon AVR-x2200W | od: Miky J.
Dobrý den, plánuji nakoupit challengery (doplněné na 5.0) společně s tímto receiverem, který mi vychází jako ideální volba vzhledem k jeho vlastnostem. Výše v diskuzi ovšem zmiňuje pár dalších uživatelů a vy také, že Denony si s těmito sloupy moc dobře nerozumí. Mohl byste mi říct něco k tomuto konkrétnímu modelu? Reprosoustava bude umístěna v místnosti ~5x4m, v budoucnu pak místnost ~5x9.5 s cca polovinou poslechového prostoru.
26.05.2016 17:33
Re: Denon AVR-x2200W | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, reproduktory Dynavoice M-65 umí se slušným zesilovačem podat zvuk velmi dynamicky, s čímž mají některé AVR obecně problémy .. Doporučoval bych Vám zvukově porovnat AVR od Denona třeba s Cambridge Audiem nebo Yamahou ..
31.08.2016 10:36
Harman | od: Michal [michadelikk@icloud.com]
Dobry den budou si tyhle repra rozumet s recieverem harman kardon avr 151? Dekuji za odpoved
31.08.2016 12:03
Re: Harman | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, z hlediska impedance bych raději viděl AVR, který umožňuje připojit 4 ohmové reproduktory .. Dynavoice M-65 jsou také poměrně rozměrné reproduktory, které potřebují dostatečný prostor .. Kolik máte k dispozici m2 ? V komunikaci prosím pokračujte mailem ..
12.11.2016 20:40
DENON AVR 3806 | od: Anonym
Zdravím, uvažuji o kvalitních předních 3 pásmových repro sloupech pro budoucí set s cílem ušětřit za subwoofer (5+0). Prostor ozvučení: Obývací pokoj spojen s kuchyní bez přepážky 4,2x9m, poslech: 90% stereo, 10% domácí kino Mám receiver DENON AVR 3806 a prosím o informace: 1) Poradí si tento zesilovač bezproblémů s DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX? 2) Případně jaké sloupy by byly pro DENON nejvhodnější cena/výkon? 3) Po zakoupení kvalitních sloupových repro, mohu pak ušetřit třeba o třídu níže na centru a zadních repro a nepřijdu o kvalitnější prostorový zvuk? 4) Mám naposlouchané na DENONU FOCAL CHORUS 726 (velmi dobré) a ACOUSTIC ENERGY Neo3 (lepší standard). Prosím zda lze M65 EX srovnávat s těmito reproduktory nebo jsou o třídu výše? Slyšel jsem ještě FOCAL Chorus 714 - slabota, nejasné a bez basů, JAMO S626 - ještě horší. Priorita poslechu: ostřejší výšky a hutnější basy s dostatečnou rezervou bez dunění. Děkuji moc za upřimné vyjádření S pozdravem Cvrček
15.11.2016 21:52
Re: DENON AVR 3806 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, odpověď odešla na váš e-mail ..
15.09.2017 08:10
Stereo receiver | od: Rosťa [spala.rostislav@seznam.cz]
Dobrý den,prosím o radu ohledně stereo receiveru k DYNAVOICE CHALLENGER M 65 EX ver.4 , aby využil potenciál beden .Děkuji Spala

Přidání diskusního příspěvku

 
   Neveřejný
   Neveřejný

Sledování diskuze bude možné kdykoliv odhlásit odkazem v e-mailu.





Systém: 3 pásmový
Bassreflex: ANO
Impedance: 4 - 8 Ohm
Citlivost: 93 dB
Kmitočtový rozsah: 25 - 32.000 Hz
Zatížitelnost: 250 W
Terminál: Bi-Wiring
Výška: 1100 mm
Šířka: 200 mm
Hloubka: 400 mm
Hmotnost / ks: 27 kg


PROSON KONZOLA POD REPROSOUSTAVU
Výrobce: PROSON
Kód: PKR
Protirezonanční konzoly pro reprosoustavy. Baleno po 2ks
Cena 395 Kč

CAMBRIDGE AUDIO TOPAZ SR20
Akční cena
Novinka
Výrobce: CAMBRIDGE AUDIO
Kód: P02062
Stereo Receiver s digitálními vstupy
Cena 13 990 Kč
Akční cena 11 990 Kč
DYNAVOICE CHALLENGER S5 EX ver.4
Výrobce: DYNAVOICE
Kód: DCHS5EX
Dvoupásmová regálová reprosoustava pro efektové kanály DK.
Cena 4 600 Kč
DYNAVOICE CHALLENGER C5 EX ver.4
Výrobce: DYNAVOICE
Kód: DCHC5EX
Dvoupásmový basreflexový centr.
Cena 2 990 Kč

Švédský výrobce elektroniky, příslušenství a reprosoustav .



Zpět