0
0 Kč
Objednat zboží v košíku
Vyhledávání

Katalog produktů

Anketa
Napište nám
!TOP produkt
iEAST SoundStream Pro M30
Detailní informace
Výrobce iEAST
Kód produktu P02092
Stránky výrobce Otevřít odkaz
   
Záruční doba 24 měsíců
Recyklační poplatek
zahrnut v ceně
12 Kč
Jednotka nákupu kus

3 990 Kč
Cena
Nákupní košík
Barva
Skladové zásoby
Vyprodáno
Koupit jednotek

iEAST SoundStream Pro M30 - aplikace
iEAST SoundStream Pro M30 - aplikace
iEAST SoundStream Pro M30 - snímky obrazovky iPhone
iEAST SoundStream Pro M30 - snímky obrazovky iPhone
iEAST SoundStream Pro M30 - snímky obraz. 2 iPhone
iEAST SoundStream Pro M30 - snímky obraz. 2 iPhone
iEAST SoundStream Pro M30 - řazení skladeb
iEAST SoundStream Pro M30 - řazení skladeb
iEAST SoundStream Pro M30 - Spotify
iEAST SoundStream Pro M30 - Spotify
iEAST SoundStream Pro- side
iEAST SoundStream Pro- side
iEAST SoundStream Pro - back
iEAST SoundStream Pro - back
iEAST SoundStream Pro - inside
iEAST SoundStream Pro - inside
iEAST SoundStream Pro - iOS
iEAST SoundStream Pro - iOS
iEAST SoundStream Pro - iPhone
iEAST SoundStream Pro - iPhone
iEAST SoundStream Pro - multiroom
iEAST SoundStream Pro - multiroom

Popis produktu
Popis produktu
Dotaz k produktu
Dotaz k produktu
Hlídat zboží
Hlídat zboží
Diskuse (70)
Diskuse (70)

SOUNDSTREAM PRO je inovativní bezdrátový audio přehrávač s vestavěným aktivním Wi-Fi přijímačem, který může změnit váš běžný zesilovač nebo aktivní reprosoustavy v síťové streamovací audio centrum.
Podporuje přehrávání souborů v rozlišení až 192kHz / 24Bit a to ve všech běžných formátech ( wav, flac, mp3, m4a, Apple Lossless Audio Codec ( ALAC) apod. )
Více přehrávačů od iEast lze také nastavit jako Wireless Multi-Room Sound System pouhým dotykem na obrazovce telefonu či tabletu a užívat si hudby v každém pokoji v bytě či domě.
To vše velmi jednoduše pomocí intuitivní aplikace pro přenosná zařízení s operačním systémem iOS ( Apple ) nebo Android ( Samsung apod. )
Aplikace iEast Play podporuje jak telefony tak tablety.

Multi-Room lze nastavit jako synchronizované přehrávání jedné knihovny ve všech místnostech nebo tak,
že v každé místnosti může být přehráván jiný obsah s individuálním nastavením hlasitosti.
Zvládá samozřejmě přehrávat audio soubory i přímo z telefonu, tabletu nebo připojeného USB sticku, kde automaticky extrahuje skladby ze složek ( max. 2048 ) ke kontinuálnímu přehrávání.
Tato funkce je vhodná k ozvučení kaváren, restaurací nebo prodejních prostor ..

Vedle bohatého výběru streamovacích služeb ( Spotify, Tidal, Napster, Pandora aj. ) máte k dispozici rovněž širokou nabídku Internetových rádií v TuneIn,
které lze prohledávat pomocí filtrů podle žánru, oblíbenosti, umístění stanice apod.
Internetová rádia lze jednoduše ukládat mezi oblíbené stanice do playlistu nebo jako předvolby Dálkového ovládání ..
 

Výstupy:
analogový 1 x stereo Jack 3,5mm
digitální 1x Optický ( Toslink )
Tip: Pro maximální využití zvukového potenciálu doporučujeme k propojení použít digitální optický výstup


Vstupy
:

1x Etherner

1x USB
1x USB-mini ( napájení ) 

1x Audio Analog IN 3,5mm Jack ( z externího zdroje )


Nativní podpora vzorkovacích frekvencí:
32kHz / 16bit ~ 192kHz / 24bit

Klíčové vlastnosti :
- podpora AirPlay
- podpora DLNA
- podpora Muti-Room
- přehrávání z USB ( max. 2048 skladeb )
- podpora iTunes v OSX a Windows
- optický digitální výstup
- analogový vstup
- vestavěný DA převodník Sabre ESS
- aplikace pro Android
- aplikace pro iOS
- široká nabídka streamovacích služeb
- široká nabídka internetových rádií
- vestavěný wi-fi modul
- vstup LAN
- celokovové provedení
- dálkové ovládání

Obsah balení :
SoundStrem Pro M30
Síťový USB adaptér
USB kabel ( pouze pro napájení z TV, Routeru apod. )
3,5mm jack / Cinch kabel
3,5mm / 3,5mm kabel
Infra dálkové ovládání

Jedná se o ojedinělý výrobek jak svými možnostmi, tak svojí velmi příznivou cenou.
Výborný poměr cena / výkon - vřele doporučujeme !

SoundStream Pro Vám rádi předvedeme v našem poslechovém studiu v Brně ..

 

Dotaz k produktu iEAST SoundStream Pro M30

Dotaz:
Váš telefon:


Váš e-mail:


Opište kód:
 
auriol
Hlídat produkt iEAST SoundStream Pro M30
Vyplňte prosím e-mail, na který si přejete zaslat upozornění při poklesu ceny nebo naskladnění produktu.
Zrušit zasílání upozornění můžete kdykoliv kliknutím na odkaz v e-mailu nebo po přihlášení v zákaznické části.


04.01.2017 21:44
přehrávání z USB | od: BEEBO
Dobrý den, mám dva dotazy. 1/ Dá se toto zařízení propojit s NASem Synalogy přes wifi a ovládat přehrávání tabletem? 2/ Pokud připojím flashku s flac soubory přímo do USB vstupu, mohu pak použít optický výstup do DACu Emotiva XDA-2 a dostat tak lepší kvalitu zvuku než z vestavěného D/A převodníku? Děkuji za odpovědi.
06.01.2017 11:02
Re: přehrávání z USB | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ano, jedná se o plně vybavený síťový přehrávač, který se objeví jako další síťové zařízení v aplikaci k NASu, kam můžete streamovat datový tok z úložiště. Dále díky vestavěnému AirPlay lze streamovat do hifi sestavy i obsah služby Apple Music. K vaší druhé otázce .. Ano, pokud připojíte USB stick, v aplikaci od iEast ( iEast Play ) se zobrazí USB vstup a jeho obsah můžete přehrávat jak přes analogový, tak přes digitální optický výstup.
23.01.2017 05:17
Spotify / Tunein | od: Honza [janfodor85@gmail.com]
Dobrý den, mám dotaz ohledně přehrávání spotify/Tunein. Ieast m30 je přehrává přímo z internetu nebo se streamují přes aplikaci z mobilu do m30 (takže mobil musí být stále připojený). Děkuju za odpověd
24.01.2017 13:46
Re: Spotify / Tunein | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, veškeré rádiové stanice z TuneIn ( včetně českých ) jsou přehrávány přímo z Internetu. Stejně se chová přehrávání z Tidalu nebo ze NASu - aplikaci iEast Play lze po zvolení přehrávání tzv. shodit nebo lze odejít s telefonem z dosahu wi-fi signálu a případně využívat základní funkce z přiloženého dálkového ovládání ( Play, Stop, Skip, Hlasitost analogového výstupu a přepínaní obsahu presetů 1-6). Obsah Spotify je však přehráván pomocí vlastní aplikace Spotify, kde je iEast dostupný jako síťový přehrávač, takže musí být telefon s otevřenou aplikací na stejné wi-fi síti.
30.01.2017 06:36
Externí HDD | od: Anonym [Duke650@seznam.cz]
Dobrý den, pokud do USB vstupu zapojím externí HDD Seagate 2GB, který nemá vlastní napájení, bude to fungovat stejně jako s USB flashkou? Spotify funguje i ve free verzi nebo musím premium účet? Děkuji
08.02.2017 12:20
Re: Externí HDD | od: JIŘÍ HOLCNER
viz níže
30.01.2017 06:38
Překlep: | od: Anonym [Duke650@seznam.cz]
Seagate 2TB
03.02.2017 15:51
Re: Překlep: | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, to záleží na proudové náročnosti HDD. Obecně HDD s RPM 5400 fungují a 7200 chtějí externí napájení ..
12.02.2017 07:38
Spotify Connect | od: overgrounder
Dobry den, Muzete prosim z vlastni zkusenosti potrvdit ci vyvratit bezproblemovost fungovani Spotify connect? Uvazuji o tomto zarizeni vyhradne jako streamovacim klientu prave pres tento protokol, nicmene na netu jsou k dohledani ne prilis chvalyhodne recenze prave na spotify connect. Dekuji za zpravu
13.02.2017 15:28
Re: Spotify Connect | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ano - potvrzuji, že přehrávání hudby přes Sptify Connect funguje na iOS zařízeních bez problémů - viz nový screenshot obrazovky zde: http://www.hifionline.cz/photos/original/ieast-soundstream-pro-m30-spotify.jpg Přehrávání ve Spotify Connect je možné přes AirPlay i při službě zdarma !
22.02.2017 15:39
Multiroom | od: davis
Dobrý den, od pondělí si hraji s tímto drobkem a musím říct, že předčil moje očekávání ! Nastavení proběhlo bez problému, jen jsem se trochu lekl, když na mě krabička začla mluvit z reprobeden :-)) Propojeno mám optikou s Cambridge CXA-60 a zvuk je podle mne jak z CD přehrávače. Napřed jsem myslel, že přibalené dálkové ovládání ani nevybalím, ale na uložení oblíbených stanic rádia je super. Dokonce funguje přeskakování skladem v aplikaci AppleMusic :-) A nyní k dotazu.. Rádbych se zeptal na multiroom, jestli spolu budou chodit tento SoundStream M30 a levnější M5, který mě do ložnice ke starému zesilovači bude stačit. Předpokládám, že funčnost / výbava je totožná. Děkuji za info
24.02.2017 11:20
Re: Multiroom | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ano, v Multiroom režimu můžete zařízení od iEAST různě kombinovat. Všechna jsou kompatibilní s aplikaci iEAST Play a nabídka možností je stejná ..
24.02.2017 08:57
Externí HDD | od: Anonym [Duke650@seznam.cz]
Dobrý den streamer mám od včerejška. Zařízení sice rozezná připojený externí HDD Seagate 2TB, ale načte jen 2049 skladeb a zobrazí je v jednom dlouhém seznamu. Aplikace nezobrazuje obsah po jednotlivých složkách, což není zrovna praktické (na disku mám přes 30.000 skladeb ve více než 3300 složkách). Streamer si na ext. disk uložil soubor ".wiimu.udisk.xml", který obsahuje informace pouze o těchto 2049 skladbách. V manuálu není zmínka o omezení max. počtu souborů na externím disku. Jak donutit streamer, aby zobrazil a přehrál celý obsah ext. disku? děkuji
24.02.2017 11:33
Re: Externí HDD | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, zařízení je především síťovým přehrávačem. Při přehrávání z USB úložiště jsou skladby z obsahu HDD automaticky extrahovány, aby je bylo možné kontinuálně přehrávat bez další obsluhy např. při ozvučení veřejných prostor. Po konzultaci s výrobcem nám bylo sděleno, že USB vstup podporuje extrahování maximálně 2048 skladeb.
24.02.2017 11:52
Externí HDD | od: Anonym
Dobrý den, děkuji za informaci. Toto omezení by mělo být součástí popisu produktu na webu a v manuálu. Streamer vám vrátím a koupím si AudioCast M5.
24.02.2017 11:59
Re: Externí HDD | od: JIŘÍ HOLCNER
Info jsme doplnili do popisu ..
24.02.2017 13:59
Externí HDD | od: Anonym
Dobrý den pokud bych ten externí disk připojil k wi-fi routeru a obsah streamoval do tohoto zařízení, platilo by zmíněné omezení na 2048 skladeb?
24.02.2017 19:41
Re: Externí HDD | od: JIŘÍ HOLCNER
Router musí podporovat DLNA, počet skladeb u síťových disků není omezen ..
01.03.2017 20:39
24 bit / 88200 Hz | od: Radek [radekhurvajz@gmail.com]
Dobrý den, přehlaje tento player hudbu v rozlišení 24 bit / 88200 Hz, měl jsem chvili zapujčený jiný player který bohužel toto nepřehrál, ale 24 bit / 96000 Hz mu problemy nedělalo. Dále mě zajímá řazení samotných skladeb, jestli lze v aplikaci nastavit jak se mají řadit, jestli dle nazvu, čisla tracku atd, nebo jestli je to nastaveno aplikací napevno podle čisla tracku nebo se to rozsype podle abecedy bez ohledu na číslo tracku. Děkuji
02.03.2017 18:01
Re: 24 bit / 88200 Hz | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, přehrávač jsem otestoval na 24bit / 88.2 kHz ve formátu FLAC a m4a. Oba formáty byly bez problému dekódovány. Zdroj dat - NAS Synology DS-214play. Co se týká řazení skladeb byly přidány snímky obrazovek zde: http://www.hifionline.cz/photos/original/ieast-soundstream-pro-m30-snimky-obraz-2-iphone.jpg
03.03.2017 13:18
Re: Re: 24 bit / 88200 Hz | od: Radek [radekhurvajz@gmail.com]
Děkuji za otestování, ke snimku obrazovky:chybí mi tam snímek právě tech skladeb v albu :), ale snad to bude v pořádku, když vidím tu spoustu možností zobrazení
06.03.2017 16:15
Re: Re: Re: 24 bit / 88200 Hz | od: JIŘÍ HOLCNER
Pokud máte běžně "nagrabovaná" nebo koupená celá alba na NASu, v telefonu či tabletu, bude pořadí skladeb odpovídat pořadí na albu. Pouze při použití z USB jsou skladby ze složek extrahovány a seřazeny ke kontinuálnímu přehrávání ..
06.03.2017 21:39
Re: Re: Re: Re: 24 bit / 88200 Hz | od: Radek [radekhurvajz@gmail.com]
Mam alba řazená ve složkách, Umělec/Album/Track, s tím že nazev skladby je 01 - nazev, a v tagu je čislo skladby a nazev skladby, pravě ten zapujčený přehravač to řadil podle nazvu skladby z tagu podle abecedy, čislo skladby ignoroval a možnast nastavení byla 0
07.03.2017 12:59
Re: Re: Re: Re: Re: 24 bit / 88200 Hz | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, přidány screenshoty řazení skladeb ( zakoupené album / grabované album ) http://www.hifionline.cz/photos/original/ieast-soundstream-pro-m30-razeni-skladeb.jpg
19.03.2017 21:56
Sluchátka | od: Anonym [dusanso@atlas.cz]
Lze k zřízení připojit napřímo sluchátka?
20.03.2017 14:09
Re: Sluchátka | od: JIŘÍ HOLCNER
NE, analogový výstup je určen k připojení k běžnému zesilovači a není impedančně přizpůsobený k připojení sluchátek ..
25.03.2017 11:35
Sluchátkový zesilovač | od: Lord [aa@bb.cz]
A do sluchátkového zesilovače zařízení připojit lze?
25.03.2017 17:23
Re: Sluchátkový zesilovač | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, do sluchátkového zesilovače samozřejmě ano..
15.04.2017 00:43
Propojení se zesilovačem Vincent | od: Lada [lada@aa.cz]
Postačí vestavěný převodník nebo je lepší použít externí? Připadne jaky?
18.04.2017 09:30
Re: Propojení se zesilovačem Vincent | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, 90% zákazníků postačuje kvalita vestavěného DA převodníku ale použitím jakostního externího DACu můžete samozřejmě reprodukci povýšit. Vhodný může být Cambridge Audio DacMagic 100. V případě zájmu vám mohu poskytnout zajímvější cenovou nabídku společně s vhodnou kabeláží ..
01.05.2017 00:19
Re: Re: Propojení se zesilovačem Vincent | od: Lada
Mohu požádat o uvedenou nabídku? Děkuji.
01.05.2017 08:32
Re: Re: Re: Propojení se zesilovačem Vincent | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, na Vámi uvedený email nabídka odešla ale vrátila se .. Prosím o zaslání poptávky na náš mail .. Děkuji
01.05.2017 16:44
Přehrávání FLAC 24 Bit / 96000 Hz | od: Radek [radekhurvajz@gmail.com]
Zdravím, mám problém s přehráváním hudby v tomto rozlišení FLAC 24 Bit / 96000 Hz a zřejmě i v nižších rozlišeních pokud se jedná o datově větší soubor. Přehrávač po přechodu na další skladbu přehraje pulsekundy až sekundu začátku skladby pak udělá pulsekundy až sekundu pauzu a pokračuje v přehrávání, to se opakuje při přechodu na další skladbu téměř vždy. Dělá to při přehrávání ze sítě ale i z flash disku, což jsem zkusil protože jsem si myslel že na vině by mohla být síť. Mam dojem že přehravač nestihá dekodovat data pokud je soubor velký. Vyzkoušel jsem i oba vystupy, jak analog tak optiku, z obou je to stejné.
02.05.2017 01:01
Re: Přehrávání FLAC 24 Bit / 96000 Hz | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, přes úschovnu mi prosím pošlete na mail problematické soubory k otestování. Ve studiu přehráváme bez problémů i soubory 24bit/192kHz .. A přidejte prosím číslo faktury ..
09.05.2017 20:41
Přehrávání offline - NAS | od: Anonym [premhel@seznam.cz]
Při využívání premium účtu u Spotify, Tidal apod. lze údajně nějak přehrávat hudbu i offline ze zařízení, která uvedené služby podporují. Předpokládám, že si ukládají nějakou šifrovanou verzi do vlastní paměti. Jestli je to tak, umí tento přehrávač využít k přehrávání offline externí paměť - NAS, flash disk, HDD? Děkuji za odpověď a omlouvám se za případné dezinformace :-)
10.05.2017 10:09
Re: Přehrávání offline - NAS | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, přehrávač s tímto nesouvisí. Obsah offline se ukládá do zařízení prostřednictvím nainstalované aplikace od dané služby. U zařízení Apple pak můžete uložené data streamovat pomocí AirPlay do koncových zařízení ( iEAST M30 )
10.05.2017 14:37
Re: Re: Přehrávání offline - NAS | od: Prem [premhel@seznam.cz]
Znamená to tedy, že když budu přehrávat ze Spotify 10x stejné album, pokaždé se bude znova stahovat? A jak je to s účtem - potřebuju extra účet pro přehrávač a další pro telefon, PC? Vím, že to není úplně otázka pro vás, a proto velmi ocením, jestli budete ochotni mi to objasnit - pěkně v tom plavu :-D Hezký den, Helešic.
11.05.2017 15:49
Re: Re: Re: Přehrávání offline - NAS | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, tak toto jsou opravdu otázky spíše na provozovatele služby Spotify .. Nicméně se odkudkoliv přihlašujete stále do jednoho vytvořeného účtu. Ideální kombinace je právě iEAST M5 nebo M30 a zařízení od Apple s iOS, kde můžete i při free verzi Spotify posílat hudbu přes AirPlay přímo do iEASTu a potažmo do hifi sestavy ..
11.05.2017 23:52
Jak propojit se zesilovačem | od: Petr
Jak přístroj nejlépe propojit se zesilovačem Vincent? Bude kvalitativně dostatečný Jack výstup nebo je třeba použít externí DAC?
12.05.2017 08:03
Re: Jak propojit se zesilovačem | od: Prem [premhel@seznam.cz]
Jednoznačně přes digitální vstup, pokud jej tvůj Vincent má. Přes 3,5 jedině provizorně. Jestli máš solidní bedny, zkus to porovnat a uvidíš sám.Já mám zes. NADa bez DA, takže jsem kupoval externí (Pro-Ject za 4500,-) a výsledek předčil všechna má očekávání :-D Tady ten nevypadá špatně: http://www.hifionline.cz/d-a-prevodniky/1825-dac-cambridge-dacmagic-100/
12.05.2017 10:41
Re: Jak propojit se zesilovačem | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, jak je uvedeno v popisu : "Pro maximální využití zvukového potenciálu doporučujeme k propojení použít digitální optický výstup "
21.05.2017 16:10
Zobrazení složek | od: Anonym
Dobrý den, Soundstream mi neumí se SW iEast načíst hudební databázi na NAS severu podle složek, výpis zůstane prázdný. Netušíte, kde by mohla být chyba?
22.05.2017 09:24
Re: Zobrazení složek | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, sdílené složky musí mít správný název a cestu.. příklad: NAZEV-NASU/music/nazev-interpreta/nazev-alba/vlastni-skladba
24.05.2017 17:30
Re: Re: Zobrazení složek | od: Anonym
Děkuji za radu, už to funguje. Opravdu stačilo zjednodušit strukturu první úrovně - názvů interpretů v adresáři Music. Nevím sice proč, ale teď už to šlape.:-)
20.08.2017 12:40
YAMAHA MusicCast WXAD-10 | od: Radek [radek.nachod@seznam.cz]
Stálo by za to místo iEast začít nabizet toto - http://www.yamaha-hifi.cz/produkty/hifi-komponenty/sitove-prehravace/musiccast-wxad-10.aspx Je to za stejný prachy a ma i kvalitnější výstup. Sice nemá digitalní výstup ale ma vlastní DAC ESS Sabre ES9010K2M Nutno podotknout že iEast na digitálním vystupu má 44/16 takže HiRes nahravky degraduje.
29.08.2017 18:03
Gapeless | od: Anonym [Martin.vrany69@gmail.com]
Dobrý den,umí přehrávání gapeless z Nas a Spotify?
01.09.2017 12:41
Re: Gapeless | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud máte CD správně nagrabované - gapeless funguje bez problémů .. Placená služba Spotify funguje přímo, free verze přes aplikaci Spotify ..
18.01.2019 07:14
Přehrávání hudby ze sdílené složky v PC | od: ŠAFA
Dobrý den, nedaří se mi rozchodit přehrávání hudby uložené v PC, které je připojené na stejnou síť. iEast mám připojený přes WiFi, vše chodí výborně, ale i když se mi v aplikaci dané PC potažmo sdílená domácí knihovna zobrazí, nejsou v ní žádné soubory. Po všemožném zkoušení jsem zjistil, že hudbu zobrazí pouze když je umístěna ve veřejných složkách Windows a v nastavení Win/Sdílení je nastavena možnost zobrazit veřejné složky pro ostatní uživatele. Můžete mi prosím poradit, kde dělám chybu? Mám vytvořenou standardní domácí skupinu ve Win 7, zařízení iEast je povoleno, je vypnuto chránění sdílení heslem a je zaškrtnuto Vysílání datového proudu. Děkuji
18.01.2019 08:43
Re: Přehrávání hudby ze sdílené složky v PC | od: Hurvajz [radekhurvajz@gmail.com]
Potřebujete v PC rozběhnout DLNA server, buď to umí Windows media player nebo, a to je i lepší např. PS3 media server, či jemu podobný software. https://pcworld.cz/downloads/freeware-dlna-server-pomoci-ps3-media-server-20622 https://www.ciste...
18.01.2019 08:46
Re: Re: Přehrávání hudby ze sdílené složky v PC | od: Hurvajz [radekhurvajz@gmail.com]
Odkazy ještě jednou, nějak se spojily. https://www.cistepc.cz/dlna-server-ve-windows-10-jak-prehrat-filmy-v-domaci-siti/ a tady PS3 - https://pcworld.cz/downloads/freeware-dlna-server-pomoci-ps3-media-server-20622 Pokročilejší servery jsou pak Serviio nebo Twonky
24.01.2019 14:07
Re: Re: Re: Přehrávání hudby ze sdílené složky v PC | od: ŠAFA
Děkuji za vysvětlení, vše jsem měl nastaveno správně, akorát jsem neměl dané soubory zařazeny přímo do knihovny WMP, ale pouze nasdílené.
16.07.2019 21:55
Jaké zvolit propojení se zesilovačem | od: Lukáš [lukas.pilko@hotmail.com]
Dobrý den, mám starý zesilovač Yamaha DSP - A2, který má optický vstup a převodník, který zvládne frekvenci do 48 kHz. Pokud budu přehrávat nahrávky např. ve 192 kHz/24 bit - bude výsledný zvuk lepší vést touto cestou, nebo zvolit např. yamaha-musiccast-wxad-10 a propojit jej analogově a zachovat původní rozlišení? Děkuji.
17.07.2019 11:57
Re: Jaké zvolit propojení se zesilovačem | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud máte k dispozici i nahrávky ve vysokém rozlišení a digitální vstup je není schopen dokódovat, použijte Yamahu WXAD-10. Zde ale vřele doporučuji nepoužít přiložené audiokabely a pořídit si tyto Dynavox : https://www.hifionline.cz/kabely/cinch-kabely/1543-dynavox-cinch-kabel-rca-0-6m/ Z mého pohledu bych však ke stroji DSP-A2 spíše doporučil jakostnější síťový přehrávač NODE 2i, který má zvukově jakostnější vestavěné DA převodníky a mimořádně povedenou aplikaci k ovládání .. https://www.hifionline.cz/sitove-prehravace-a-uloziste/stereo-streamery/2188-bluesound-node-2i/
17.07.2019 13:51
Re: Re: Jaké zvolit propojení se zesilovačem | od: Lukáš [lukas.pilko@hotmail.com]
Děkuji za odpověď. DSP-A2 Hi-res nahrávky dekódovat umí, ale tím, že jeho převodník umí "pouze" 48 kHz, tak ty nahrávky teoreticky "degraduje". Je to tak? Nebo to nemá až takový vliv? Repro mám Shan Aztec 230. Jenom pro doplnění, využívám momentálně takové provizorní řešení - přehrávám audio ze staršího notebooku (nemá optiku), tzn. přes výstup Display port do HDMI vstupu TV, z TV potom optikou Toslink do zesilovače. Je to dost nepohodlné, TV musí být přitom zapnutá (plazma) a nejsem si jistý kvalitou celé této cesty. Hudba (i Hi-res) uložená v NAS i dalším PC. Proto hledám nějaké cenově dostupné a pohodlnější řešení. Děkuji za radu.
17.07.2019 16:47
Re: Re: Re: Jaké zvolit propojení se zesilovačem | od: JIŘÍ HOLCNER
Pokud přístroj podporuje na vstupu pouze 48kHz, zpracovat hi-res nahrávky 24/96 nebo 24/192 nezvládne .. Pokud vám nyní zvuk hraje, jsou hi-res nahrávky již degradovány ve zdroji digitálního signálu nebo v DSP TV kvůli kompatibilitě .. Opravdu doporučuji jít cestou Node 2i.. Za daný peníz výborný zvuk a komfort ovláfání ..
17.07.2019 18:13
Re: Re: Re: Re: Jaké zvolit propojení se zesilovačem | od: Lukáš [lukas.pilko@hotmail.com]
Dobře, budu uvažovat o této možnosti. A propojení se zesilovacem provést RCA kabely, které jste doporučil výše?
18.07.2019 09:58
Re: Re: Re: Re: Re: Jaké zvolit propojení se zesilovačem | od: JIŘÍ HOLCNER
Ano, přesně tak.. Pokud byste učinil objednávku, přidám tento Cinch kabel Dynavox k přehrávači zdarma :-)
19.07.2019 06:57
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaké zvolit propojení se zesilovačem | od: Lukáš [lukas.pilko@hotmail.com]
Dobře, děkuji ta nabidku :)
30.03.2020 14:23
nefunkční optika | od: Miroslav
Mam od vás kupovaný DAC magic 100 i kabel(super díky za doporučení), teď sem si k tomu pořídil tento streamer M30 místo Chromecast audio, které mělo neustále problém s připojením do sítě a už mě to štvalo. Bohužel nechápu proč, přes opticku mi kombinace CA magic100 a M30 nejede. Dac magic100 s Chromecast fungoval přes optiku, ale M30 nějak nespolupracuje. Stejný optický kabel dokonce teď bez toslink redukce Jack tvar. Klasický audio výstup na M30 funguje - hraje. Optika svítí na M30. Ale společně tato kombinace zcela potichu. Podporovaný formát by měl být ok. U obou optika 16bit 44,1 kHz. Dokážete mi poradit, nebo bude problém v M30? Optický kabel? Firmwarem na M30 jsem aktualizoval. Má smysl to zkusit ještě u dac magic100? Nebo rovnou reklamovat M30? Předem děkuji za radu.
30.03.2020 14:52
Re: nefunkční optika | od: Miroslav
Jenom doplním, že M30 jsem koupil nepoužitý od pána, kterému optika fungovala s jeho DAC.
30.03.2020 14:55
Re: nefunkční optika | od: Radek [radekhurvajz@gmail.com]
Nemá náhodou DacMagic 100 jen výstup na optice, ja myslim že jo?
30.03.2020 14:58
Re: Re: nefunkční optika | od: Radek [radekhurvajz@gmail.com]
Pardon, jen vstup, špatně jsem pochopil směr zapojení. Ten vstup je předpokladam zvolený spravně. Pokud mužete zkuste jiný zdroj optickeho signalu
30.03.2020 15:59
nefunkční optika | od: Miroslav
Ano, říkám že s předešlým streamerem chromecast to fungovalo normálně. I původní majitel M30 potvrdil, že optika funguje. Jediné co mě napadá je že můj kabel je nekvalitní a M30 má slabší laser nebo má M30 a magic100 mezi sebou nějakou záhadnou nekompatibilitu vzorkovací frekvence použité při přenosu. Dac magic 100 přitom začne svítit dioda toslink a dioda 44kHz. Nechápu to, jelikož dac identifikuje signál.
30.03.2020 16:04
Re: nefunkční optika | od: Radek [radekhurvajz@gmail.com]
Nějak mně zavádí to že "Začne svítit dioda toslink" To se jako rozsvítí sama? DAC magic 100 nemá automatickou volbu vstupu, ten toslink musite zvolit tlačitkem, jestli chyba není tady. Omlouvam se za to že to pišu takhle, ale těžko se komunikuje když člověk není u toho.
30.03.2020 16:28
nefunkční optika | od: Miroslav
ta dioda pro typ zdroje se asi fakt nerozsívít sama :) bylo to zapamatovanou volbou z předešlého zapnutí, když ale zvolím správně source, tak dioda u 44,1kHz se rozsvítí až když jde dovnitř signál ze streameru. Tedy DAC rozpozná, že tam jde odpovídající signál správné frekvence. A jak říkám i na M30 po vytažení optického kabelu je vidět že optika svítí (puvodní majitel seriozní také říkal, že optika mu fungovala - přístroj použíl asi jeden den(šel do vyššího modelu). Prostě je to záhada, které nerozumím. Může to být nekvalitním kabelem? Setkali jste se s něčím takovým někdy? Nebo bude problém v M30? Moc děkuji za snahu mi poradit. Nečekal jsem takový zákis. Jsem techicky vzdělaný a sám se tomu divím. Zapojeno je vše na 1000% správně. Chromecast audio má optiku také na 44,1 kz 16 bit a ten mi s DAC fakt funguje, zkoušel jsem to znovu. Stejný kabel, jediný rozdíl, že u chromecast mám navic redukci na koncovce optického kabelu z plastu ve tvaru jack. Nechcí dát M30 na reklamaci na 1 měsíc s tím, že se zistí, že je vše v pořádku a nic nezjistí.
01.04.2020 09:35
Re: nefunkční optika | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ověřte, zda-li ovládate zařízení pomocí aplikace iEAST play, ověřte softvérové nastavení hlasitosti, které je funkční i u Digitálního výstupu ..
01.04.2020 16:37
Re: Re: nefunkční optika | od: Miroslav [miroslav.sukopcak@seznam.cz]
Děkuji za rady, bohužel všechny tyto základní kroky jsou v pořádku. Provedel jsem v aplikaci nabízený update firmware. Který pravděpodobně způsobyl, že otický výstup nefunguje (nebo mi původní ajitel lhal a o závada na optice tam byla už při předání zboží), není funkční také line-in vstup i po přepnutí line-in pomocí ovladače, nebo v mobilní aplikaci. Dále nefunguje equalizer v aplikaci, ovladače na regulaci basů a výšek i všechna tlačítka na této obrazovce jsou neaktivní. Párování na službu spotify je také velmi problémové a funguje až na několikátý pokus, tedy odinstalace ze sítě a nové párování zařízení do wi-fi sítě. Obnovou do továrního nastavení (zkusil jsem všechny 3 způsoby udávané výrobcem, včetně HW 8 sekund pomocí tlačítka) se bohužel nevrátila původní verze firmware. Tedy nedá se oveřit jestli je to nekvalitním- problémovým updatem firmware, nebo je opravdu špatná nějaká elektronika, která řídí optiku a další funkce jako relé na line-in vstup a EQ. Počkám jestli mi výrobce nedodá instalaci originálního základního firmware, kterou bych udělal přes USB. To už je poslední pokus, který tomu dávám. Rady typu zkontrolujte hlasitos a podobně jsou v této fázi laborování zcela bezpředmětné. I přesto děkuji alepoň za reakce. Jinak musím přístroj reklamovat. Chyba je 100% v přístroji a ne v mých rukách.
16.11.2020 14:25
iEAST | od: Roman Doležal
Dobrý den. Poslouchám flac z Synology USB 2 a Tidal ve verzi Mastr prřes notebook do DA Cambridge Dac Magic 100. Sluchátka Denon AH-D2000 + zes. Musical Fidelity MX-HPA, zbytek Denon PMA 1500r+Quadral Amun Phonologue Gold. Převážně rock. Místnost cca 30m2. Jako streamer bude v kombinaci s Dac Magic 100 stačit tento iEAST 30 ? Nebo raději zvolit samostatně Blue Sound Node 2i ? Co by mi Node přinesl víc? Děkuji za odpověď a dřívější skvelé rady.
18.11.2020 12:03
Re: iEAST | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, distribuci iEAST jsme z technických důvodů dočasně pozastavili. Pokud využíváte ke streamování převážně Tidal, vřele doporučuji jít cestou Bluesondu Node 2i. Aplikace má s Tidalem přímé provázání a můžete ihned při přehrávání obsahu třeba z USB nabo NASu získat doplňkové informace o interpretovi. Také máte u Node 2i podporu kódování formátu MQA, který Tidal hojně využívá. V neposlední řadě, pokud budete chtít v budoucnu zvukově povýšit třeba externím DA převodníkem, je digitální výstup z Node 2i v neupravovaném formátu BitPerfect ( výstup odpovídá vzorkování a bitové hloubce samotnému tracku ) V případě zájmu o cenovou nabídku mne můžete kontaktovat mailem přímo ..

Přidání diskusního příspěvku

 
   Neveřejný
   Neveřejný

Sledování diskuze bude možné kdykoliv odhlásit odkazem v e-mailu.

auriol



DYNAVOX DIGITAL OPTICAL 1m
Výrobce: DYNAVOX
Kód: DYXTOS1
Optický digitální kabel TOSLINK / TOSLINK Délka 1 m.
Cena 299 Kč

VINCENT SV-500
Výrobce: VINCENT
Kód: P01989
Integrovaný hybridní stereofonní zesilovač s dig. vstupy
Cena 29 990 Kč
YAMAHA A-S701
Výrobce: YAMAHA
Kód: P01976
Integrovaný stereofonní zesilovač s výkonem 2 x 160 W
Cena 21 990 Kč
CAMBRIDGE AUDIO CXA60
Výrobce: CAMBRIDGE AUDIO
Kód: P01992
Integrovaný zesilovač s digitálními vstupy a Bluetooth
DAC CAMBRIDGE DacMAGIC 100
Výrobce: CAMBRIDGE AUDIO
Kód: CADM100
Digital / Analog převodník s upsamplingem 24bit / 192 kHz


Zpět