0
0 Kč
Objednat zboží v košíku
Vyhledávání

Katalog produktů

Anketa
Anketa
Napište nám
FUBAR 4 - DA USB PŘEVODNÍK
Detailní informace
Výrobce FIRESTONE AUDIO
Kód produktu FAFU4
Stránky výrobce Otevřít odkaz
Katalog výrobce Stáhnout PDF
Leták produktu Stáhnout PDF
   
Záruční doba 24 měsíců
Recyklační poplatek
zahrnut v ceně
12 Kč
Jednotka nákupu kus

5 950 Kč
Cena
Nákupní košík
Barva
Skladové zásoby
Vyprodáno
Vyprodáno
Koupit jednotek

FUBAR 4 - DA USB PŘEVODNÍK - Black
FUBAR 4 - DA USB PŘEVODNÍK - Black
FUBAR 4 - DA USB PŘEVODNÍK - back
FUBAR 4 - DA USB PŘEVODNÍK - back
FUBAR 4 - DA USB PŘEVODNÍK - set
FUBAR 4 - DA USB PŘEVODNÍK - set

Popis produktu
Popis produktu
Dotaz k produktu
Dotaz k produktu
Poslat tip
Poslat tip
Hlídat zboží
Hlídat zboží
Diskuse (48)
Diskuse (48)

Fubar 4 - DAC se sluchátkovým zesilovačem.
Fubar 4 je D/A ( Digital / Analog ) 24bit / 96kHz převodník + integrovaný zesilovač pro sluchátka. Je vybaven analogovými zlacenými RCA výstupy pro připojení k hi-fi audio sestavě.

Získáte zvuk v kvalitě HiFi přímo z vašeho Setup- Boxu, Počítače nebo Multimediálního centra !
Zdroj digitálního zvuku můžete připojit pomocí USB nebo S / PDIF - Koaxiální i Optický.

Kvalitní celokovové zpracování, hlíníkový pískovaný čelní panel, tělo tvořeno robustním hliníkovým profilem, soustružený knoflik hlasitosti z eloxovaného hliníku.

Součástí balení je:
- Vlastní DA převodník
- Externí napájecí adaptér
- USB kabel
- Cinch kabel na propojení se zesilovačem
- Imbusový klíč

Fubar 4 je řešením, jak povýšit stereo zvuk z PC, DVD, CD nebo HTPC a získat audiofilský sluchátkový zesilovač !

Specifications

Amplifier Structure : Coupling capacitor less, Push-Pull with Class-B
Linear Output : RCA output 2Vrms, delay time phone out funtion
Power Structure : Switching power supply, Soft-Star circuit
Gain Control : Low (attenuation 20dB) / High (normal)
Volume Control : Series / shunt mode selectable
Headphone Impedence : 32 ohm to 600 ohm
Circuit Protect : Output short / over current protect
Support Format : 16-bit, 32 / 44.1kHz / 48kHz
USB Chip : CMedia - CM108
Receiver Chip : TI – DIR9001
DAC Chip : TI – PCM1754
LPF OPAmp : TI – OPA2134
Main OPAmp : TI – OPA2604
Servo OPAmp : TI - TL072

Dotaz k produktu FUBAR 4 - DA USB PŘEVODNÍK

Dotaz:
Váš telefon:


Váš e-mail:


Opište kód:
 
auriol

Tip na produkt FUBAR 4 - DA USB PŘEVODNÍK

Text e-mailu:
Vaše jméno:


Váš e-mail:


Přítelův e-mail:
Hlídat produkt FUBAR 4 - DA USB PŘEVODNÍK
Vyplňte prosím e-mail, na který si přejete zaslat upozornění při poklesu ceny nebo naskladnění produktu.
Zrušit zasílání upozornění můžete kdykoliv kliknutím na odkaz v e-mailu nebo po přihlášení v zákaznické části.


07.12.2009 13:53
Kdy už konečně bude? | od: ma
Dobrý den, DAC mám již zaplaceny. Chtěl bych se zeptet k dy má dorazit první dodávka od výrobce a kdy začnete s distribucí.
07.12.2009 16:43
Re: Kdy už konečně bude? | od: JIŘÍ HOLCNER
Zítra 8.12. Vám přijde Fubar 4 PPLkou !! Dnes nám ty "high end oříšky" dorazily. Je to bomba!! Oficiální distribuce rovněž od 8.12. !!
24.12.2009 21:49
Stačí mi tento převodník? | od: saper [sulir@centrum.cz]
Dobrý den, mám zesilovač od Cambridge audio a repro Acoustic Energy. Chtěl bych na této sestavě pouštět hudbu z notebooku (přes USB), z LCD televizoru (přes optickou linku), případně DVD přehrávače (před digitální koaxiální výstup). Proto plánuji koupit DA převodník, aby to trochu hrálo. Dlouhodobě jsem se zabýval CA Dacmagic, na který už ale dlouhodobně nemám. Proto mě zaujala vaše akce s Fubarem 4. Díval jsem se, že se tyto dva přístroje liší ve výstupní frekvenci 192kHz má Dacmagic, kdežto Fubal jen 96kHz (vím že Fubar 4 Plus má 192kHz, ale opět trochu narážím na cenu). Zajímalo by mě, jaký má vliv výstupní frekvence na hudební přednes. Zkoušeli jste nějak tyto dva převodníky srovnat s připojením ne příliš kvalitního vstupu, jako je právě dvd přehrávač (levnější - např. LG), USB nebo LCD televizor? O kolik se vůbec subjektivně při připojení DA převodníku zlepší zvuk? Dále by mě zajímalo, jakým způsobem se u Fubaru přepíná mezi různými vstupy a jak dlouho ještě bude aktuální akční cena 3500Kč? Děkuji za odpovědi.
05.01.2010 11:57
Re: Stačí mi tento převodník? | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, vnitřní taktovací frekvenci a bitovou hloubku má tento převodník stejnou jako například CD přehrávač Vincent CD S1.1, který je zařazen magazínem AUDIO.DE do High-End-Klasse. Takže nic, z čeho byste si měl dělat vrásky .. Co se týče přepínání jednotlivých vstupů, pracuje zcela automaticky. Pokud uvedené zdroje všechny digitálně propojíte a budou všechny zapnuté, uplatní se priorita vstupů: 1. USB, 2. Optical, 3. Coaxial. Když USB zdroj vypnete ( vypnete Notebook ) a budou aktivní ostatní dva zdroje, bude signál dekódován z Optického vstupu. V případě, že máte všechny zdroje propojeny a zapnete jen jeden z nich, signál bude dekódován z aktivního zdroje automaticky. Výstup DVD přehrávače musí být nastaven na PCM Audio. Převodník má velmi dobré rozlišení detailů a prostoru, takže ke zlepšení zajisté dojde. Musíte však věnovat patřičnou pozornost výstupním analogovým kabelům, aby se na nich zvuk zbytečně nedegradoval ..
06.01.2010 14:57
Re: Stačí mi tento převodník? | od: Marokoman [duciuc@centrum.cz]
Převodnik mam necelz měsic.Běžně používám jen opticky vstup ale testoval jsem i usb. Převodnik hraje moc pěkne oproti běžné zvukovce v PC je to obrovsky skok v kvalitě. Ja ale používam převodnik především k tomuto přistroji http://www.popcornhour.cz/products/A-110/index.aspx. Z něj vedu signal 10m optikou do DA a pak 50 cm DIY signalovimi kabely do CA640A. Celý řetězec hraje velmi uspokojivě. Dovolim si ale tvrdit že po připojeni sluchatek AKG K-241 jsem zažil šok. Hudba mi řišla skvěla, jistě je to tim že nemam reprobedny ktere by kavlitou odpovidlai sluchatkum a moje poslechova mistnost je jen obyčejny obyvak. DAC vřele doporučuji i pro jeho možnost použiti jako sluchatkoveho zesilovače.
06.01.2010 15:01
Ani jste se nepochlubil | od: Marokoman [duciuc@centrum.cz]
Pane Holcner ani jste se nepochlubil, že serie kterou prodavate v tuto dobu je limitovna vanoční serie s potiskem. V popisu vyrobku by mohla byt i informace o tom, že v baleni je i usb kabel a signalovy kabel.
18.01.2010 18:39
cute series | od: aquadust [jankutik@gmail.com]
po dlhom zvazovani a rozhodovani som kupil fubar IV. Musim priznat ze 2 vsade zmienovane zapory su tu naozaj - je tam sum ale iba pri extremnych hlasitostiach (za polovicku drahy potenciometra) tympadom to nevadi pretoze na takej urovni sa hudba pocuvat neda i tak. Alebo staci prepnut vzadu uroven z high na low a sum sa strati. Druha vec sa tyka pukania pri vypinani, toto tu je tiez a je to dost neprijemne puknutie v sluchadlach ale staci napr. vytiahnut napajaci kabel z Fubaru alebo vytiahnut sluchatka pred tym ako ho vypneme vzadu vypinacom a vsetko je OK, ked nechce ist hora k mohamedovi musi ist mohamed k hore. Inak musim chvalit, spracovanie perfektne vsetko pevne sedi nic sa nehybe nevrze nepraska. Kvalita zvuku super, nemam moznost velmi porovnavat avsak oproti emu 0202 alebo benchmark dac1 bez usb (pripojeny cez optiku na x-fi) tu je citit vacsiu dynamiku a hlavne priestor!. V baleni je dokonca aj kvalitny stereo rca kabel co sa nikde neuvadza. Skusal som sluchatka napojit aj na rca vystup z fubaru a tu sum nie je ziadny takze ten sum tipujem na opa2604 ktory sa stara o sluchatkovy vystup a kedze je tento vymenitelny (dokonca sam vyrobca pripaluje k fubaru maly kluc na otvaranie fubaru) nevidim problem v tom ak by aj niekomu ten sum nedajboze vadil :) vid. http://www.audiophileproducts.com/opamps . Mozem teda odporucit, ak niekto nechce utracat nehorazne peniaze za drahe sluchatkove zosilnovace + dac toto je idealna volba a za tuto akciovu cenu je to neprekonatelna ponuka, hladal som velmi dlho co kupit a toto ma urcite najlepsi pomer cena-kvalita. este dodam ze pri objednavani som si vyziadal dodat verziu bez specialnej potlace na vrchnej strane fubaru a taka mi aj dorucena bola takze dakujem :) ... a rada na koniec, keby vam nechcel fungovat korektne s win staci vypnut v nastaveniach stahovanie novej verzie ovladacov z windows update, potom si windows nainstalujem vlastne ovladace a s tymi to funguje dokonca aj na windows 7 x64.
31.01.2010 01:12
Výstup na repro 5.0 nebo 5.1 | od: guLLik [gull@centrum.cz]
Je toto vůbec možné s tímto DAC převodníkem? Všimnul jsem si, že má výstup dvoukanálový, pravý, levý. Jsem v tomto neználek. Poradí někdo, jak tedy propojit PC s repro 5.0 nebo 5.1 určené k DVD přehrávači?
01.02.2010 17:31
Re: Výstup na repro 5.0 nebo 5.1 | od: JIŘÍ HOLCNER
Tento převodník je určen k jakostnímu převodu digitálního signálu PCM na analogový stereosignál. Vícekanálovou reprodukci nedekóduje ! K tomuto účelu použijte AV Receiver ..
01.02.2010 11:15
Regulace hlasitosti | od: imwatever
Dobry den, chtel bych se zeptat, zda-li lze regulovat hlasitost i RCA vystupu. Take by mne zajimalo, jaky je rozdil mezi Fubar 4 a Fubar 4 Plus. Za odpoved predem dekuji, Jiri Vaclavicek
01.02.2010 17:44
Re: Regulace hlasitosti | od: JIŘÍ HOLCNER
Regulátor hlasitosti je určen pouze pro sluchátka. RCA analogový výstup má fixsní výstupní úroveň ( max 2V ) a je určen k propojení se stereofonním integrovaným zesilovačem, který má vlastní regulaci hlasitosti. Rozdíl mezi Fubar 4 a Fubar 4plus je ve vnitřním upsamplingu digitálního signálu. Fubar 4 má 24bit / 96 kHz a Fubar 4 plus 24 bit / 192 kHz, což se projevuje u verze plus jemnějším rozlišením vysokých tónů.
12.02.2010 23:41
Funguje to s ipodem? | od: A. Zídek [aleszidek@seznam.cz]
Je mozne pres USB pripojit primo ipod nebo to funguje pouze s pocitacem?
12.02.2010 23:50
Re: Funguje to s ipodem? | od: JIŘÍ HOLCNER
To opravdu nejde :-) Z iPodu máte kabel zakončen plochým USB ( to PC ), kdežto na Fubaru je "domeček" ( end device )
14.02.2010 12:00
přehrávání / mac | od: karlheinz
Chtěl bych se zeptat, jak prakticky funguje přehrávání hudby z pc, tedy jestli je k produktu přiložen software na přehrávání hudby, nebo jestli budu používat stále stejný program a někde se nastaví výstup na na zvukovou kartu, ale do usb, nebo nějak jinak? A s tím souvisí druhá otázka, jestli se bude dát převodník požívat na počítači mac? Předem děkuji za odpověd.
14.02.2010 13:46
Re: přehrávání / mac | od: JIŘÍ HOLCNER
Připojení k PC je velmi jednoduché. Po propojení USB s PC si systém sám přiřadí potřebné drivery. Není potřeba nic následně instalovat ! Převodník se přihlásí do systému jako Externí USB zvukové zařízení. Výběr, přes které zařízení chcete z PC zvuk poslouchat nastavíte takto: WINDOWS : Start > Ovladaci panely > Zvuk > USB zvukove zarizeni Toto nastavte jako výchozí ( běžně však přidané externí USB zařízení Windows sám automaticky preferuje ) APPLE : Apple > System preference >Sound > Output { Select a device for sound output } USB sound device Na rozdíl od Windows je u Apple nutné po přihlášení vybrat zařízení ručně ale zabere to však asi 5 vteřin :-) Pro přehrávání multimediálních souborů můžete používat přehrávače jako doposud. ( Doporučuji iTunes pro bezdrátové sdílení dat po bytě z jenoho hlavního HDD )
19.02.2010 22:29
Překvapivě dobrá "krabička" | od: Anonym
Nedávno jsem měl možnost si tuhle "krabičku" vyzkoušet. Musím předeslat, že k věcem této velikosti mám značnou nedůvěru, o to větší bylo mé překvapení, že jsem na zvuku neshledal nic typického pro tuto cenovou kategorii, prostě to hraje přirozeně, normálně, nic na sebe neztrhává nežádoucí pozornost. Poslech proběhl se sluchátky Sennheiser HD650 a v řetězci Vincent + repro Aurum Cantus. Zvuk z této krabičky bude lepší než většina IT aplikací, totéž bude platit pro většinu cca 10let starých CD přehrávačů do cca 25-30tis. (bohužel). Umím si tuhle krabičku představit jako řešení slušného sterea za málo peněz i pro majitele DVD přehrávačů (tam je zvuk klasicky mizerný). Rovněž jako sluchátkový zesilovač podává velmi slušný výkon. Při současné ceně nelze než vřele doporučit! (a rozhodně bych ho doporučil i za tu cenu necelých 6tis.) Povrchové provedení působí solidně a poctivě.
21.02.2010 15:24
sluchátkový zesilovač | od: Anonym
Dobrý den,mám doma sestavu Harman Kardon DVD-37,receiverAVR-245,sluchátka AKG-601.Prosím o radu,vylepšil by mi tento zesilovač reprodukci do sluchátek.?Já je slyšel hrát z CD Cambridge Azur 650,a hrála výrazně lépe,než z Harmanova sluchátkového výstupu.Jsem ochoten jít i do dražšího Fubaru PLUS,jen kdybych věděl,zda se to vyplatí,a jaký bude rozdíl ve zvuku.Napište mi prosím,zda je tento zesilovač vhodný do mé sestavy a jaký kvalitativní rozdíl ve zvuku by mi tento zesilovač přinesl.Děkuji.P.s.je k tomuto zesilovači přibalen signálový ,či koaxiální kabel?
22.02.2010 10:27
Re: sluchátkový zesilovač | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud hrajete i CD nosiče z DVD přehrávače, myslím si, že investice do externího stereo převodníku se sluchátkovým zesilovačem by Vám měla přinést lépe rozlišený a dynamičtější zvuk hlavně v oblasti vyšších kmitočtů. K převodníků Firestone Audio je přibalen USB a RCA kabel. Rozdíl mezi Fubar 4 a Fubar 4 plus je v "analogovějším" charakteru reprodukce. Zvuk působí u verze plus kultivovaněji bez náznaku ostrosti a má rovněž plastičtější a širší podání prostoru.
22.02.2010 16:44
sluchátkový zesilovač | od: Anonym
Ano hraji přes DVD nosiče CD,mohl by jste mi prosím napsat,váš názor na kvalitu zesilovačů CARAT-TOPAZ -Fubar plus,včem je který lepší?Je to srovnatelná cenová hladina,takže by mě docela zajímal váš názor.Myslíte si,že by se tato investice k DVD vyplatila?
23.02.2010 02:12
Re: sluchátkový zesilovač | od: JIŘÍ HOLCNER
Osobně si myslím, že abyste mohl ocenit kvalitu špičkového převodníku Styleaudio TOPAZ nebo FUBAR 4 plus, měl byste mít špičkový také zbytek sestavy. Domnívám se, že je pro Vás zcela dostačující model Fubar 4, který hraje výborně a stojí polovinu. Ve stříbrné barvě je za akční cenu již vyprodaný !!!
23.02.2010 15:43
sluchátkový zesilovač | od: Anonym
K Harmanovi používám repro kabely Shark Musical Dream,hraji na bedny Shan Aztec 110,což jsou špičkové regálovky za cca 12000kč,co se týká výsledného zvuku přes reproduktory,tak ten je vynikající,mě jde výslovně o dosažení co nejlepšího stereo zvuku do sluchátek,aniž bych si musel pořizovat CD přehrávač,ten jsem prodal.Chtěl bych zůstat jen u DVDpřehrávače.Takže mám pomýšlet na Fubar.Prozatím moc děkuji za radu,budu vděčný za každý názor a radu od vás,pokud bych se rozhodl,pravděpodobně bych po domluvě s vámi k vám zajel,abych to mohl porovnat na místě.
02.03.2010 13:08
Re: sluchátkový zesilovač | od: JIŘÍ HOLCNER
Ano, kombinace sluchátkového zesilovače s vestavěným DA převodníkem mohu k DVD jedině doporučit ! K Vašim sluchátkám AKG-601 bude Fubar 4 nebo Fubar 4plus určitě dobrá volba ..
17.06.2010 14:57
Fubar IV a Sennheiser HD555 (595 mod) | od: Anonym
Dnes mi přišel Fubar IV. Oceňuji rychlé dodání a příjemnou cenu. Jinak po zvukové stránce to není špatný výrobek. Ale doporučuji výměnu OPAMPů. S originálnímí hraje Fubar trochu ostřeji a mírně zastřeně na nižších pásmech. Použil jsem National Semiconductor LM4562, který výjde něco přes 100Kč a zvuk není ostrý a projev je vzdušnější. Výměna snadná i pro naprostého laika. Jen by mě zajímalo zda se ještě zlepší projev, když bych použil lepší napájení.....? :)
22.08.2010 02:58
24/96 DAC Fubar 4 vs. DVD DAC 24/192 | od: A. Procházka
Dobrý den, z diskuze vidím, že píšete, že 24/192 se liší (mimo jiné) od 24/96 lepším podáním vyšších kmitočtů. Zároveň vidím, že obecně radíte v případě poslechu CD přes DVD přehrávač použít tento (tedy 24/96) převodník. Překvapuje mne, že ho doporučujete i v případě jednoho dotazu, kdy tazatel píše, že používá DVD Harman Kardon DVD-37, který má ale snad DAC 24/192. Jak tomu mám tedy rozumět? Je to i můj případ - mám DVD s převodníkem 24/192 a rád bych si pořídil nějaký kvalitní sluchátkový zesilovač k AKG K 701 a teď nevím, jestli s DAC nebo bez - tedy jestli si v tomto případě novým DAC polepším. Děkuji.
24.08.2010 11:42
Re: 24/96 DAC Fubar 4 vs. DVD DAC 24/192 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, samotný vzorkovací kmitočet ještě nemusí vypovídat nic o celkovém charakteru zvuku. V DVD přehrávačích není elektromagneticky klidné prostředí pro analogový audio výstup. Samotný spínaný zdroj v DVD a zároveň obrazové dekodéry a převodníky mají zvýšené elektromagnetické vyzařování, které potom ruší vlastní analogovou část audio výstupů. Toto se běžně projevuje menší vzdušností reprodukce, potlačenými dozvuky, které nesou prostorové informace, takže se zvuk zdá plošší a syntetičtější ..
05.12.2010 23:46
Linux | od: Tomáš
Dobrý den, uvažuji o tomto převodníku a chci se zeptat, zda přes USB poběží pod Linuxem. U Fubar 2 i Fubar 4 plus je napsáno, že je s Linuxem kompatibilní, u Fubar 4 nikoliv. Je to jen vynechání v popisu specifikace, nebo kompatibilní není? Je to pro mne zásadní věc. Externí zvukovky pod Linuxem co jsem viděl snad bezvýhradně nefungují a Fubar je pro mne velmi příjemné překvapení.
06.12.2010 10:48
Re: Linux | od: JIŘÍ HOLCNER
Ano, Fubar 4 bude pod Linuxem pracovat :-) Všechny Firestone produkty pracují přes USB rozhraní pod Apple Mac OS, Windows2000, XP, Vista a Win7 a Linuxem. Jsou využívány nativní ovladače, které jsou přítomny v operačních systémech jako standard.
12.04.2011 09:14
Fubar 4 | od: Anonym
Dobrý den, vlastním cd reciever denon rcd-m37 a chtěl bych výrazněji zlepšit zvuk do sluchátek (Sennheiser hd 555). Na reciever mám připojený sluchátkový zesilovač dynavox csm 112, ale není to ono. Chtěl bych poradit nějákou vhodnou variantu, čím zvuk vylepšit. Zda není nutné vyměnit cd reciever za cd přehrávač. Ten by ale nejspíš byl ze základních řad. (denon dcd 510, marantz cd 5004 apod.) Děkuji za radu.
15.04.2011 08:20
Re: Fubar 4 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, Fubar 4 může výrazně zlepšit zvuk u zařízení, které mají digitální výstup a to Denon RCD-M37 nemá .. USB na předním panelu je pouze vstup pro USB Stick. Věžička je osazena DVD mechanikou, aby bylo možné načítat mp3 soubory apod. Levné CD přehrávače od komerčních výrobců jsou obvykle také osazeny DVD mechanikou, takže z tohoto ohledu výrazné zlepšení nepředpokládám. Pokud chcete větší rozlišení a detailnost, pořiďte si CD přehrávač s CD mechanikou a digitálním výstupem. Ten propojíte s Fubar 4 , kam zapojíte sluchátka ..
18.01.2012 20:48
FUBAR 4 | od: Jiří
Dobrý den, mám otázku zda když přes USB připojím tento převodník ke svému notebooku, tak bude zvuk už na úrovni klasického CD přehrávače. Přemýšlím totiž zda si koupit nějaký slušný CD přehrávač v relaci +-10 tis, nebo si vzhledem k tomu že mám většinu hudby v notebooku pořídit DA USB PŘEVODNÍK. Ale chci aby to opravdu kvalitně hrálo a bylo zvukově srovnatelné s normálním CD přehrávačem.
31.01.2012 07:06
Re: FUBAR 4 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, nezatrhnul jste "Chci odpověď prodavače" - dotaz jsem objevil náhodou .. Asi takto .. ke kvalitnímu zvuku z PC je nutné splnit několik základních podmínek ..Pokud z originálního CD nosiče nagrabujete tracky do nekomprimovaného souboru ( wav, flac, m4a ) na mechanice s dobrou korekcí chyb nízkou rychlostí, abyste omezil chvění laseru a tím vzniku jitteru již při zápisu, mohl byste s externím převodníkem dosáhnout kvalitní reprodukce podobně jak se stolním CD přehrávačem střední cenové hladiny. K propojení PC s převodníkem použijte nejlépe optický kabel, abyste galvanicky oddělil zemnící obvod PC od zbytku audiořetězce. Grabování na notebooku obecně příliš nedoporučuji .. Raději použijte starší PC v běžné skříni s CD mechanikou.
24.02.2012 22:28
Re: Re: FUBAR 4 | od: Jiří [jirka86hifi@seznam.cz]
Ještě bych měl jednu otázku, pokud nebudu využívat FUBAR 4, i jako sluchátkový zesilovač, tak nestačil by mi jen FUBAR 2 ? Potřebuji to totiž čistě jen jako DAC mezi PC a Hifi.
27.02.2012 09:46
Re: Re: Re: FUBAR 4 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, určitě volte Fubar 4 .. Více digitálních vstupů je v dnešní době k nezaplacení ! Můžete připojit multimediální centrum, receiver od kabelové televize, satelitní přijímač a i vlastní TV, které dnes běžně mají digitální výstupy ..
26.01.2012 20:48
Dobrý den | od: Anonym [zedan@volny.cz]
Mám sestavu CA 640C+640C+QLN SIGNATURE MONITOR jakej převod k TV,MMC,DVD, even. CD, by jste mi doporučil, aby byla změna od CD-CA, kdyby byla nálada, poslouchám hlavně Jazz :). Díky
13.02.2012 07:43
Re: Dobrý den | od: JIŘÍ HOLCNER
Na akustickou hudbu doporučuji k sestavě převodník Fubar 4 plus nebo Styleaudio Sapphire.
05.02.2012 21:14
Dig. signál. | od: Ondřej Kotera [ondra_kotera@centrum.cz]
chtěl bych se zeptat jestli je nějak možné použít dig. signál z HDMI (do koaxiálního vstupu) FUBARu pro použití s notebookem, zkrátka abych plně využil 24bit a 96kHz. Nebo ev. jiná alternativa. Díky moc za info.
09.03.2012 16:56
Dostupnost | od: Anonym [kamilhan@atlas.cz]
Dobrý den, pořídil jsem si sluchátka AKG K702. Měl jsem možnost porovnat různé styly hudby ve formátu flac přehrávané přes foobar 2000. Porovnával jsem přímo na výstupu sluchátkového zesilovače mé externí zvukové karty Lexicon Omega s nějakým zapůjčeným čínským Zero DAC s OPA627. Rozdíl ve zvuku byl propastný. Lexicon mě neuvěřitelně zklamal a rozhodl jsem se, že si pořídím DAC se sluchátkovým zesilovačem. Fubar IV. jsem nikdy neslyšel a chtěl bych se zeptat, zda bude výstup aspoň srovnatelný s číňanem, popř. zda nebude mnohem lepší? Stojí za zvážení i pořízení dražšího modelu Fubar IV. plus? Poslouchám převážně rockovou hudbu. Kdy bude prosím model Fubar IV. skladem? Děkuji za odpovědi
13.04.2012 07:50
Re: Dostupnost | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud Čína takto porazila USA je to smutné ale ne nečekané .. Nicméně, jestli jste spokojen asi nemá cenu experimentovat .. Pro Vás by byl možná na rock vhodnější sofistikovanější převodník DacMagic plus se sluchátkovým zesilovačem a XLR výstupem http://www.hifionline.cz/d-a-prevodniky/1798-da-prevodnik-cambridge-dacmagic-plus .
10.08.2012 00:44
fubar 4 nebo Onkyo A-5VL? | od: mudra26 [mudra26@gmail.com]
Dobrý den, řeším zastřený zvuk z nové TV (a DVD přehrávače), která má výstup zvuku jen malý jack nebo optický. Nyní ji mám připojenou přes jack na starý zesilovač Technics SU-V500 + bedny Chario Syntar 100. Máte prosím představu, jestli by hrál lépe převodník Fubar 4 + nějaký základní zesilovač jako např. Denon PMA-510AE nebo spíš samotný lepší zesilovač s digitálním vstupem jako Onkyo A-5VL? (bedny bych nechal a starý zesilovač použil jinde). Předem děkuji za Váš názor
20.08.2012 17:00
Re: fubar 4 nebo Onkyo A-5VL? | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, můj názor je, že pokud má Vaše DVD coaxiální výstup, mělo by být pro dané účely Onkyo OK. Připojením externího DA převodníku na základní zesilovač Denon by jsme asi nic nevyhráli ;-)
02.11.2012 18:31
DAC | od: LuKubo [llabaj@gmail.com]
Dobry den, chcel by som sa opytat ci odporucate tento DAC v spojeni so zosilovacom NAD 326BEE a Wharfedale Diamond 10.2, velkost miestnosti cca 11m2, hudba 95% rock vsetky styly ako plnohodnotnu nahradu CD prehravaca, s prehravanim z notebooku FLAC subory. Sluchatkovy vystup nie je nutnostou pre mna.
23.11.2012 12:50
Re: DAC | od: JIŘÍ HOLCNER
Ano, ve spojení se solidními RCA kabely bude zvuk na podobné úrovni ..
15.11.2012 19:48
FLAC z PC | od: Anonym
Dobrý den. Vlastním převodník FUBAR plus a pouštím do něho hudbu z PC přes USB kabel. Z FUBARU jde signál do zesilovače DENON 1510 a do sloupů TANOY signature. Přehrávám FLAC soubory programem WINAMP a to 16 bit /44,1 khz ale i 24 bit / 96 khz ( vyjímečně i 192 khz ). V popisu FUBAR Pus se říká, že USB vstup je schopen zpracovat signál 16 bit/ 32, 44 a 48 khz. Dále že optický vstup je schopen zpracovat signál 24 bit / 96 khz. Při poslechu 16/44 je to přijatelné , při poslechu 24/96 jsem nadšen avšak někdy to začne v hudbě praskat . musím vypnout pustit vše znova a je to zase čisté. Když však zařadím mezi počitač a fubar převodník USB na optiku a zapojím opt vstup FUBARU, zní hudba nepřirozeně měkce, prostě není to ono. Řekněte mi prosím co se mi tam při zapojení přes USB děje ? Stačí když mi odpovíte ano nebo ne na otázku. KDYŽ MÁM ZAPOJENÝ USB KABEL DO FUBAR PLUS, OMEZÍ SE NĚJAK VSTUPNÍ SIGNÁL 24BIT / 96 KHZ PŘED DALŠÍM ZPRACOVÁNÍM V PŘEVODNÍKU ? ANO nebo NE. Předem mnohokrát děkuji za odpověď. S pozdravem P.V.
23.11.2012 12:44
Re: FLAC z PC | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, předně podotýkám, že jsem zkoušel přehrávač WinAmp, který je velmi uživatelsky příjemný ale zvuk se mi zdál příliš sametově zabarvený. Možné výpadky při provozu převodníku v režimu 24/96 jdou nejspíš způsobeny nedostatečným datovým dokem přímo z PC vlivem zahlcení paměti RAM apod. PC v tomto případě přepočítává daný formát 16/44kHz na 24/96 a dále může dekomprimovat FLAC a to vše v reálném čase. V OS zkuste nastavit dané amplikaci vyšší prioritu při správě paměti. Bohužel již nevím, kde to přesně je ale je to tam určitě ;-) Jsem již 4 roky na Macu a Windows se již z hlavy vitrácí .. Případná měkkost zvuku může být samozřejmě způsobena převodníkem USB/Optical nebo i samotným optickým kabelem. Pokud byste musel z tech. důvodů zůstat u USB výstupu z PC, doporučuji asynchronní USB převodník ILTW ( http://www.hifionline.cz/d-a-prevodniky/1807-iltw-asynchronni-usb-dac ), který zvládá bez problému 192kHz/24 bit. V tomto případě mám odzkoušeno na iTunes a výsledek je fantastický !!
13.12.2013 13:40
Dostupnost Fubaru | od: František Minařík
Dobrý den,jak je to s dostupností Fubaru?
16.12.2013 11:34
Re: Dostupnost Fubaru | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, zboží je vyprodáno a již nelze objednat. Po Vánocích bude k dispozici nový model Fubar HD
04.02.2014 20:42
Kombinace s Pc a Denon AVR | od: MilanS [Milinko@centrum.cz]
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli bude Fubar přínosem při přehrávání mp3,flac z PC, které mám připojené přes opticky kabel ze zvukové karty na desce do AVR Denon 3310 s repro Monitor Audio bronze řada..? Slabým článkem je očividně integrovaná zvukovka, ale zmiňovaný Denon ma kvalitní DAC,192/24.... Děkuju za objasneni a odpověď
06.02.2014 21:41
Re: Kombinace s Pc a Denon AVR | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud neupsamlujete digitální výstupní signál v PC, neměla by se kvalita interní zvukovky výrazně projevit. Externí DAC by určitě stálo za to vyzkoušet, ale trochu se obávám, že na AVR Denon rozdíl příliš nepoznáte ..

Přidání diskusního příspěvku

 
   Neveřejný
   Neveřejný

Sledování diskuze bude možné kdykoliv odhlásit odkazem v e-mailu.





Systém: D/A 24 / 96
Vstup Coaxial: ANO
Vstup Optical: ANO
Vstup AES: NE
Vstup USB: ANO
Vstup HDMI: NE
Vstup analog RCA: NE
Vstup analog XLR: NE
Výstup analog RCA: ANO
Výstup analog XLR: NE
Výstup na sluchátka: ANO
Regulace hlasitosti: ANO

Výrobce mini hifi PC audio komponentů



Zpět